Lite märklig kombo?Dricker finkaffe, äter jordgubbar, körsbär och geléhallon. Hällde precis upp ett glas av favoritcidern också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite märklig kombo?Dricker finkaffe, äter jordgubbar, körsbär och geléhallon. Hällde precis upp ett glas av favoritcidern också.
Allt gott är gott tillsammans som vi säger på jobbet..Dricker finkaffe, äter jordgubbar, körsbär och geléhallon. Hällde precis upp ett glas av favoritcidern också.
Inte alls!Lite märklig kombo?
Hon kanske har gömt sig någonstans för att ruva, och kommer hem igen om tre veckor med en grupp kycklingar?Min lilla höna är nog borta för gott. Finns inte ett spår efter henne så om hon inte redan strök med under dagen igår så tog nog räven henne inatt, och jag som hoppades att hon hade gömt sig och skulle hitta tillbaka till flocken idag.
Nej, jag tror hon är borta. Känns otroligt att hon som inte lämnade de andra skulle gömt sig i trädgården och överleva när det finns mycket räv här.Hon kanske har gömt sig någonstans för att ruva, och kommer hem igen om tre veckor med en grupp kycklingar?
Nu börjar makens jobb med sin "utpressning" igen. Han är föräldraledig men det hindrar dem inte från att skicka sms och ringa "Kan du komma in och jobba, vi har ingen annan!".
Tycker det är fult. Riktigt fult. Han är ju för fasen ledig!
Nu börjar makens jobb med sin "utpressning" igen. Han är föräldraledig men det hindrar dem inte från att skicka sms och ringa "Kan du komma in och jobba, vi har ingen annan!".
Tycker det är fult. Riktigt fult. Han är ju för fasen ledig!