Oj, det hade jag inte koll på! När och var ???Inga planer alls för dagen, så blev positivt överraskad när jag såg att nationshoppningen i eftermiddag skulle streamas gratis! Och att laget består av Henrik, Malin, Peder och Roffe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj, det hade jag inte koll på! När och var ???Inga planer alls för dagen, så blev positivt överraskad när jag såg att nationshoppningen i eftermiddag skulle streamas gratis! Och att laget består av Henrik, Malin, Peder och Roffe
Oj, det hade jag inte koll på! När och var ???
Jag skickade ett sms till en av våra chefer med en förfrågan och liten gliring när jag undrade om det blivit någon miss i kommunikationen eller om vi som jobbar inte ska få någon uppgift och som motprestation få lite midsommarmat, som tidigare år.
Hon ringde nyss en kollega och gav grönt ljus, så nu ska vi ha en intern minikonferens om ett självvalt ämne och en annan kollega gick för att handla mat åt oss.
Javisst blåste det som 17 igår! Hämtade syrran från tåget och hjälp, halv storm som du säger.Uppe före tuppen och var i stallet på morgonen före jobbet och tog lite bilder, sprayade och tog på salva på pållarna (så skönt! Svullnaden såg bättre ut och nu en skorpa ) och plockade lite blommor .
Sen som sagt jobb och omgett mig med härliga buketter med blåklint och vete och massa andra underbart fina buketter och buntar . Jisses så mycket folk i "sista minuten". Fick ju nästan kriga för en parkeringsficka i fm för att kunna börja jobba .
Gått fint med den stukade foten men gissa om jag är öm I fötter och ben . Blåser halv jäkla storm (hallå juni vafalls....morr!).
Javisst blåste det som 17 igår! Hämtade syrran från tåget och hjälp, halv storm som du säger.
Men idag är det riktigt midsommarväder, skinande sol och blå himmel med bara några små vita moln. Alldeles vindstilla.
Nästan så att man börjar klaga att det är för varmt istället... Men jag sitter i skuggan under ett träd och njuter