Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Förlåt men jag sov väldigt dåligt i natt. Är det okej om jag slumrar en stund?"Jag är helt död, sov nästan ingenting igen. Hela kroppen värker. Varför åkte jag inte i lugn och ro själv med katten så jag kunde småslumra. Istället ska jag möta upp de jag ska lifta med och vara trevlig (vaken) när allt jag vill göra är att sova. Känner att jag kommer däcka direkt i bilen. Vilket jag inte får göra. Ack och ve.
Antagligen en färdig bakgrundsbild som man kan välja.Sitter och lyssnar lite halvengagerat på ett webbinarium och konstaterar att personen som pratar tycks ha en dusch i sitt arbetsrum. Antingen det, eller en märkligt planerad lägenhet som tar det här med öppen planlösning till en helt ny nivå Det här med att blurra sin bakgrund på Teams är inte en helt dum uppfinning...
Höns(fasan-)mammaJag har precis varit upp och tittat till småfasanerna och bestämt mig för att lämna dem ute inatt. Det är varmt och de har lagt sig (det är mörkt här nu), men jag är så himla nervös! Jag såg bara tre och de sov på en av brädorna uppe vid hönsnätet. Tänk om alla är döda imorgon?!
Haha. Luften är fri och han passar på. Vårt barn fick försöka trycka in nåt när vi drog efter andanLilleman här varit vaken sen halv tre, och pratat konstant. Så nu gav jag upp och gick upp jag med. Babbelbyxa deluxe den där lille.. Fattar inte vem han fått det ifrån, varken jag eller hans far är så där jättepratglada..
Nu sitter jag här i alla fall. Med en kopp kaffe. En stor kopp.