Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De syns på nätet men när apoteket försöker använda dem läggs inte medicinen tillVad krånglar?
Syns recepten på nätet? Så fort läkaren skrivit ut så syns de ju i listan?
Usch va trist. Kram om du vill.Precis fått riktigt dystra nyheter från jobbet.
Sitter helt tom hemma och vill egentligen gråta men fan heller. Jag måste dra igång en plan och kanske ringa facket och fråga vad sjutton jag ska göra.
Jag fick i alla fall vara ledig halva dagen...
Men så här innan midsommar? Vad är det för sätt?Precis fått riktigt dystra nyheter från jobbet.
Sitter helt tom hemma och vill egentligen gråta men fan heller. Jag måste dra igång en plan och kanske ringa facket och fråga vad sjutton jag ska göra.
När kan jag komma förbi?Stallet och PW är avklarat. Tvättmaskinen är igång och jag har ätit lunch. Nu ska jag sola och kolla på fotboll.
Senare ikväll ska jag dammsuga och baka en kladdkaka med mjölkchoklad och banan samt en knäckig bananpaj
Men vad har hänt?Precis fått riktigt dystra nyheter från jobbet.
Tror min fraktur i handen nyss gick upp.
Satan vad ont det gör
Hade ett koppel lindat runt handen och hunden drog till utav bara helskotta.Är du benskör?
Om inte, så går läkta frakturer inte "upp" huxflux.