Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja precis men iaf hos mig krävs att tvätten kastas upp på torklinan först.Eller viker, sorterar och stoppar in i skåp och garderober
Inte jord men som min chefs pappa sa. På det här jobbet använder man inte vit skjorta förrän 4 semesterveckan. Dvs lite skit under naglarna är ingen fara. Men har korta naglar också. De klipps varje söndag innan sovdags.Hur gör folk med jord under naglarna? Jag använde en nagelborste(?) när jag tvättade händerna efteråt men det räckte ju inte.
Gnäller lite mest för att jag inte orkar resa på mig för att hämta någonting att peta dem med
Typ möjligen fredag kväll.Nagelborste och petar. Men jag petar inte förrän jag kommer hem från jobbet, det är inte lönt innan
VAR??
Fel teknik med nagelborsten? Eller kass variant?Hur gör folk med jord under naglarna? Jag använde en nagelborste(?) när jag tvättade händerna efteråt men det räckte ju inte.
Gnäller lite mest för att jag inte orkar resa på mig för att hämta någonting att peta dem med
Jag är en nagelbitare, nuff said (dvs har mera problem med att få dem att växa sig långa )Klipper dom ännu kortare
Jag hade visserligen en vit t-shirt medan jag höll på ...Inte jord men som min chefs pappa sa. På det här jobbet använder man inte vit skjorta förrän 4 semesterveckan. Dvs lite skit under naglarna är ingen fara. Men har korta naglar också. De klipps varje söndag innan sovdags.
På grev turegatan?Vi var på Zink
(Annars är Gamle och Havet vääldigt bra också)
Nagelborsten har faktiskt lite mjuka strån, kändes inte som att de kom in under naglarna ordentligtFel teknik med nagelborsten? Eller kass variant?
Jag har svarta kanter var och varannsn dag. Nagelborsten fixar det varje gång. Men det behövs rejält med tvål också