Sitter i husbil på väg till Västerås där vi skriva inatt innan vi åker vidare hemåt Göteborg. Skönt ändå att inte ta hela vägen på en gång.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tvätta räknas visst. Så det så!Nehej, om man ska ta och göra lite nytta idag kanske? Jag håller visserligen på och tvättar, men det räknas ju knappt
Ja för vad jag vet kastar inte nån av maskinerna varken in eller ut sakerna.Tvätta räknas visst. Så det så!
Dessutom sitter jag här och diskar. Det räknas också
Eller viker, sorterar och stoppar in i skåp och garderoberJa för vad jag vet kastar inte nån av maskinerna varken in eller ut sakerna.
VAR??Har ätit fantastisk middag för att fira sambons födelsedag i efterskott.
Funderar på att försöka dra hit jobbet på lunch också. Pastan är MAGISK.
Glassen smakade mycket bra
Det står på flera ställen i bilden... Limhamns Glassmejeri....Men var?
Det står på flera ställen i bilden... Limhamns Glassmejeri....
Klipper dom ännu kortareHur gör folk med jord under naglarna? Jag använde en nagelborste(?) när jag tvättade händerna efteråt men det räckte ju inte.
Gnäller lite mest för att jag inte orkar resa på mig för att hämta någonting att peta dem med
Nagelborste och petar. Men jag petar inte förrän jag kommer hem från jobbet, det är inte lönt innanHur gör folk med jord under naglarna? Jag använde en nagelborste(?) när jag tvättade händerna efteråt men det räckte ju inte.
Gnäller lite mest för att jag inte orkar resa på mig för att hämta någonting att peta dem med
Men var?
Då kan vi ju näästan vinka åt varannSitter i husbil på väg till Västerås där vi skriva inatt innan vi åker vidare hemåt Göteborg. Skönt ändå att inte ta hela vägen på en gång.