Tack!Välkommen till friheten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!Välkommen till friheten!
Det är ju lite långt, men du får komma och träffa Gräddbullen när du vill!Jag har varit utan i fem år i höst. Jag behövde pausen, de sista åren var tuffa med mycket otur. Det var bra för ekonomin. Men nu känns det tvärtom, tungt att inte ha häst. Jag saknar det verkligen och sen något år tillbaka känns det verkligen. Jag vill verkligen, verkligen ha häst igen. Men ja, det var som sagt bra på många sätt med den där pausen.
Se här beskrivning av vad det är.Vad är öppen trädgård? Kommer du att få besökare i trädgården?
Jag hade inget umgänge utöver stallet. När jag sålde min ridhäst och bara har pensionären kvar på helinackordering blev det ensamt, det ska jag inte sticka under stol med.Funderar på om jag ska försöka vara hästfri över vintern, men har inte något umgänge utanför stallet. Så är rädd att verkligen bli helt ensam då.
Grattis! Det gick ju ganska snabbt ändå. Kul!Jag har sålt mitt hus!
Det är just nu när midsommar kommer, som gör att jag känner mig extra ensam!Jag hade inget umgänge utöver stallet. När jag sålde min ridhäst och bara har pensionären kvar på helinackordering blev det ensamt, det ska jag inte sticka under stol med.
Då blev jag mer social på jobbet istället. Mer engagerad i kafferasterna kan man säga.
För mig har det räckt långt. Jag har inte jättemycket behov av det sociala, får jag bara prata av mig ibland är jag nöjd.
Men visst saknar jag stallumgänget!
Stallägarens kostnader för att ta höet måste ju ha gått upp, så egentligen borde det väl bli en hyreshöjning pga det.Jag har turen att stallägaren tar eget foder och att det räcker gott och väl. Plus att vi köper in strö till bra pris.
Betalar grovfoder separat jag tycker väl att stallägaren skulle kunna höja priser, då vi har haft samma pris under alla mina år i stallet. Men det är ju stallägarens valStallägarens kostnader för att ta höet måste ju ha gått upp, så egentligen borde det väl bli en hyreshöjning pga det.
Tur då att barnet är framme vid tallink terminalen.Sitter fast i trafikkaoset söder om Stockholm. Åkte från jobbet för 1,5 sen