Vad gör vi? Del CXCVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har satt in foton i fotoalbumet jag köpte för en tia nytt fast på marketplace. Har några foton kvar och la dem i en plastficka i ett annat fotoalbum jag har. Nu är två lådor med foton insatta i album äntligen. En sablars röra dock, men de ligger åtminstone inte i lådor. Medan jag gjorde detta sista albumet (5 totalt) så tittade jag på The Walking Dead. lådan, ja burken, ligger i diskmaskinen, fotoalbumet står i bokhyllan och jag funderar nu på om jag ska äta flingor, en macka eller lite glass. Jag borde äta något men har ingen riktig aptit och det är vaaaarmt.
 
Utvecklingsdagen var mycket givande och Spa:et var fantastiskt fint! Drog sen till stallet och kom hem först vid 20. Borde äta något till middag men orkar inte riktigt få tummen ur :cautious:
 
Jag har just kommit hem fran en pedikyr dar jag inte bara fick socker massage, utan ocksa fint skurna apelsinskivor, varma stenar, och ett par olika lena salvor masserade mina vader. Sa skont.
Det kanns fantastiskt bra ... och om jag bara far Tate att sluta att forsoka tvatta och slika bort lukten av mina ben vore jag tacksam. 🙄
 
Jag har just kommit hem fran en pedikyr dar jag inte bara fick socker massage, utan ocksa fint skurna apelsinskivor, varma stenar, och ett par olika lena salvor masserade mina vader. Sa skont.
Det kanns fantastiskt bra ... och om jag bara far Tate att sluta att forsoka tvatta och slika bort lukten av mina ben vore jag tacksam. 🙄
jag hoppas det inte är din man..... :angel: :rofl:
 
Sitter i sommarhuset, lyssnar på havet och slåss med en fluga. Jag har stället för mig själv idag och imorgon då mina föräldrar är iväg på annat och maken åkte hem till Skottland igår, och jag skäms nästan lite över hur skönt jag tycker att det är :o Vi har haft en helt underbar vecka tillsammans men egentid är underskattat ändå! Ska snart gå och lägga mig efter en lång men underbar dag som innehöll allt från långfrukost med min bästa kompis till tupplur i solen och 3 (!) dopp i Östersjön. Imorgon blir det mer sol, bad och säkert en och annan tupplur då också.
 
Hemma efter en trevlig kväll på ett nyöppnat ställe med god vän.
Det är typ ett tapas-ställe så vi åt gott och dra n drinkar.
IMG_8456.jpeg
 
Funderar på att gå och lägga mig. Det är lite väl varmt just nu. Ska kanske vädra innan jag hoppar i säng. Måste ha fönstret stängt pga Megara
 
Blev lite övertaggad och har gjort för mycket med ryggen den här helgen. Hoppas den är ok imorn bitti :angel:
Eller ja, inte sämre.

Men hade också lyckad hoppkurs på världens finaste häst, så en väldigt lyckad dag ändå :D
Imorn ska jag dock bara ligga på balkongsoffan och äta goda saker!
 
Medan sambon och hans storebrorsa pysslade med åkgräsklipparen vi köpte igår passade jag på att följa med grannen till Söderköping och handla lite; bra att få hem ny solskyddsfaktor och vätskeersättning i sommarvädret. Idag har det varit rejält varmt både ute och inne så gissa om det var hur gott som helst med tacos och cider 😋😍. Trevlig middag och filmkväll; Där Kräftorna sjunger (blev den för andra gången, den är ju så bra!) med älsklingen och hans brorsa och jösses vilken dimma det blev efter åskovädret 😄.
 
Sovit gott, men vaknade med huvudvärk.

Idag ska vi nog bara ta det lugnt. Gå tipspromenad tror jag, helst innan det blir för varmt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
50 51 52
Svar
1 033
· Visningar
29 054
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 876
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 585
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 322

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp