Vad gör vi? Del CXCVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Trevlig invigning på nya salongen. Fick en goodiebag och rabatt på en texturspray från Maria Nila. (Katten ingick inte i goodiebagen :D )
Har dessutom stekt potatis, kokat pasta, gjort gräddsås och ätit mat. Nu ska jag tömma torktumlaren och hänga upp den nytvättade tvätten.

1000020187.jpg
 
Helt utmattande. Först kunde jag och min syster inte få lift av någon - min brors hus ligger långt ute i spenaten, flera kilometer från närmsta busshållplats. Sedan fick vi först en lift, sedan en annan och sedan kunde inte någon. Mycket messande men nu verkar det ordna sig. Shit vilken pers det här har varit.
 
Ligger i soffan och försöker komma ner i varv så att pulsen lugnar sig.

Sen ska jag nog åka till stugan och ta med bäddmadrass mm så att jag kan bädda. Har bara varit där på dagtid hittils i år. Borde sova där men vi får se, har alltid ångest över att vara i stugan första tiden på sommaren - är orolig över om allt är fräscht, varför saker låter och säkert alla möjliga andra saker
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
50 51 52
Svar
1 039
· Visningar
29 412
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 882
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 592
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 324

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp