Vad gör vi? Del CXCVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vansinnigt trött idag. Barnet inte så sugen på Sthlm och jag har inte ork att dra iväg ändå. Pysslar lite hemma och ska testa den nya tvättmaskinen lite senare, fick hem en omgång blå skjortor från Zara (Sellpy) i veckan som luktar någon annans parfym.

Magen är lite arg också. Värker när jag äter.
 
Gick ju inte att öppna det stora fönstret i vardagsrummet så blev ventileringsfönstret.
Inte optimalt då det sitter ett filter där.
Men när uteplatsen är nätad kan jag ta den i dörren istället
 
Önskar att min portabla AC inte var så tung. Jag skulle vilja flytta ner den till vardagsrummet när jag inte sover men den väger över 35 kg och är otymplig.
Skulle aldrig få upp den för trappan till sovrummet igen :(
 
Efter 5 vårdbesök under gårdagen är jag helt slut idag :sleep: Har t.o.m kunnat sova stora delar av förmiddagen trots helvetesklådan från min hudreaktion :eek: Nu har jag orkat tvätta av mig och ska ta en stilla promenad på innegården. Andfådd som tusan men det är bara att andas på :laugh:
 
Suttit ute i skuggan och skolat om plantor och lyssnat på podd.
Funderar på att trädgårdscampa med sonen i natt, blir isåfall hans första gång att sova i tält. Hoppas att han kommer gilla det lika mycket som jag gör, det skulle öppna så många dörrar för framtida äventyr! 😍🙌🏻

Funderar på att åka till affären, men orkar inte riktigt ut och köra iom att AC’n i bilen inte funkar… :cautious: Lika bra det iofs, för är sjukt sugen på skräp jag inte ska äta. 😆
 
Min tvätt får en extra sköljning :cautious:
Det kom så plötsligt att jag inte hann ut.

1000006399.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
50 51 52
Svar
1 039
· Visningar
29 412
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 882
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 592
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 324

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp