Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jordgubbarna eller sniglarna?Den pyttelilla regnskuren försvann och det gjorde Åskar med, men regnet hann dra fram sniglarna som sen tänker äta mina jordgubbar, men se så blir det inte alls, dom är nu nysaltade.
Nu har det löst sig med hjälp av världens bästa dotter som körde hela vägen till flygplatsen.Helvetes-jävla-absurd-skit-start-på-resan-helt-utan-sannolikhet-men-fan-fan-fan.
SniglarnaJordgubbarna eller sniglarna?
Jag hade precis samma fundering !Jordgubbarna eller sniglarna?
Å sen när man får andas ut så är det såklart så att det är väldigt små problem i relation till dem som var drabbade i trafikolyckan eller om obehöriga på spår betydde något tråkigt idag. Men absurd följd av händelser var det.Nu har det löst sig med hjälp av världens bästa dotter som körde hela vägen till flygplatsen.
Elfel, förseningar i 5-minutersintervaller.
Till slut gick tåget en station innan de ropade ”vi kommer att få vända här tillbaka till Linköping, Kimstad blir slutstation.”Mitt ute i ingenstans-Kimstad. Obehöriga på spåret.anslutning fucked. Bokar ny som back-up flixbuss. Ingen ersättningsbuss, ”ni får vänta på nästa tåg som vi inte heller tror kommer att kunna gå”, panikbokar taxi då lovas ersättningsbuss som senare visar sig fejkad , avbokar taxi - ersättningsbussen kör rakt in i en stor trafikolycka in mot Norrköping. Buss backar kilometervis för att komma runt på motorvägen, men åker sedan inte till centralstationen trots löfte utan släpper av alla ute på en hållplats i utkanten av stan långt från rese. Inser att det går inte men löper ändå 3 kilometer med väskor för att se bakändan på flixbussen dra iväg 30 meter framför trots mina viftanden och skrikanden. Ringer dottern som kommer med bilen, hämtar och kör hela vägen till Skavsta.
Så nu på flygplatsen i tid. Helvetes jävla spårtrafik och oförmåga att lösa problem hos trafikledningen - och ett riktigt clusterfuck i osannolika events.
Obehöriga på spåret brukar mest betyda just det, betyder det något olyckligt heter det mer "olycka". Så du kan vara arg över det i alla fall utan något dåligt samvete alls.Å sen när man får andas ut så är det såklart så att det är väldigt små problem i relation till dem som var drabbade i trafikolyckan eller om obehöriga på spår betydde något tråkigt idag. Men absurd följd av händelser var det.
Men åhh nu vart jag så sugen på detMen alltså.. Våfflor med drottningsylt och grädde!