Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror att många i min ålder betraktar tumme upp som OK?Alltså äldre som kommunicerar med "gilla"
Skickar "Kan jag göra x i y rum?" får ett gilla som svar.
Vad betyder det? Ett ja? Att personen sett meddelandet?
Det är ett mysterium
Jag är 47 och håller med dig. Det är ok. Är jag äldre då?Tror att många i min ålder betraktar tumme upp som OK?
Jag tolkar det likadant, och jag är 35Tror att många i min ålder betraktar tumme upp som OK?
Grattis!Äter lunch sen ska jag fixa det sista inför visningen idag. Herregud vad det är stressande att försöka sälja hus
Har inte tid/ork att fira min födelsedag idag. Får ta det på lördag när familjen kommer hit
Precis som @tanten säger. Din kollega har gett en tumme upp. Som om du ställt frågan IRL och fått en tumme upp - samma sak.Alltså äldre som kommunicerar med "gilla"
Det är ett mysterium
Grattis!Äter lunch sen ska jag fixa det sista inför visningen idag. Herregud vad det är stressande att försöka sälja hus
Har inte tid/ork att fira min födelsedag idag. Får ta det på lördag när familjen kommer hit
När man hoppar in och säger att "javisst, jag kan hålla en liten presentation" och tror det är på typ nivå avdelningsmöte. Och så visar det sig vara på stadsarenan med moderatorer och alltihop
Tror inte det har med ålder att göra, så ok:ar typ alla jag jobbar med saker! Snabbaste sättet. Tycker mer det är förvånande att du har svårt att tolka detAlltså äldre som kommunicerar med "gilla"
Det är ett mysterium
Wow! Snyggt jobbat!
Hör av dig till diabetessköterskan, eller vem det nu är i vården som sköter det - och be om en ny!!Avd negativt: Jag hittar inte min avläsare och eftersom den inte piper för högt eller lågt hittar jag den inte så måste använda mobilen som säger att den inte kan mätas varannan gång ungefär.
Ja alltså hade det rört något enkelt så hade jag kanske bara tänkt att det nog är ett ok och kört på det.Tror inte det har med ålder att göra, så ok:ar typ alla jag jobbar med saker! Snabbaste sättet. Tycker mer det är förvånande att du har svårt att tolka det