Det tyckte inte hon heller, ändå sitter vi här nu.Men jag känner mig helt ok. Möjligtvis att jag är lite trött men det kan bero på så mycket annat. Jag får dåligt samvete.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det tyckte inte hon heller, ändå sitter vi här nu.Men jag känner mig helt ok. Möjligtvis att jag är lite trött men det kan bero på så mycket annat. Jag får dåligt samvete.
Ja, men det beror nog på varför den gått sönder också. I mitt fall berodde det på ett stenskott och då tog försäkringen det. Det var alltså en skada och inte slitage.Nä, maskinförsäkringen täcker bara upp till 10 år eller 15000 mil. Vår är strax över 10 år och har gått 19000..
Förmodligen kommer de hävda ålder. Men värt att försöka!Ja, men det beror nog på varför den gått sönder också. I mitt fall berodde det på ett stenskott och då tog försäkringen det. Det var alltså en skada och inte slitage.
Hur gick det ?
CRP ”under 5”. Hjärta/lungor osv ua. Ska skriva feber-dagbok under två veckor och imorgon lämna ett antal rör med prover för allt möjligt och omöjligt.
Och BT-doktorn lovade att anmäla minsta lilla oro för barn till socialtjänsten
Jag har just lagt ett bud på ett hus... såååå läskigt och är livrädd att någon annan ska börja buda också så jag inte kan matcha och köpa huset. Självisk, much?
Det misstaget gjorde vi också... vi gjorde aldrig nånting åt det fast vi hade småbarn då. I min bil har jag acn avstängd.Förmodligen kommer de hävda ålder. Men värt att försöka!
Vi har även hört av oss till firman som sålde den. Vi har bara haft bilen fem månader (de gav garanti i tre).
Dumt av oss att inte testköra ACn i december kanske, men gjort är gjort..
Det låter lite märkligt. Jag hade nog tolkat det som att de erbjuder behandling trots att du inte fick någon officiell diagnos, men även det låter ju ganska konstigt.Jag vet inte om det bara är pga autism som gör att jag är ovanligt korkad med sånt här eller om vården är sjukt otydlig??
Fick hem ett brev då jag har gjort en andningsregistrering för sömnapné
Dom inleder brevet med att säga att min registrering så helt normal ut och att jag inte har någon "snarksjukdom"
Sen listar dom 8 olika behandlingar jag kan få för detta.
Alltså va?? Varför skickar man detta till mig om testet va helt normalt? Jag fattar ingenting
Det låter lite märkligt. Jag hade nog tolkat det som att de erbjuder behandling trots att du inte fick någon officiell diagnos, men även det låter ju ganska konstigt.
Jag vill ha AC! Det är en bra uppfinningDet misstaget gjorde vi också... vi gjorde aldrig nånting åt det fast vi hade småbarn då. I min bil har jag acn avstängd.
Oj, ja det var ju verkligen konstigt. Känns som att det bara är de som skrivit brevet som kan svara, förmodligen har det blivit något simpelt fel helt enkelt.Men vad ska dom behandla om det är normalt? ett av alternativen är liksom operation...
Oj, ja det var ju verkligen konstigt. Känns som att det bara är de som skrivit brevet som kan svara, förmodligen har det blivit något simpelt fel helt enkelt.