Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det strular på jobbet och vi är en man kort. Känner mig så besvärlig som behöver gå och be om hjälp flera gånger när jag vet att det hen som kan hjälpa mig håller på med är bråttom.
En vän hade messat vid 5 och frågat om jag ville rida ut, liiite tidigt för mig. Nu är jag vaken, dricker kaffe och har satt igång datorn. Tänkte jobba ett par timmar och sedan ta mig till stallet och tömköra.
Sitter och väntar på att mäklaren ska öppna så jag kan lägga ett bud på ett hus, samtidigt som jag försöker få i ordning en lista över vilka som ska köpa vad av mina sadelkammarutrensning. Drog igång typ fem säljinlägg på FB igår
Hemma sjuk, totalt värdelöst.
Mår som ett skräp och orkar inte mer än att ligga på soffan underverk gång filtar och läsa min bok.
Har tusen saker som egentligen behöver göras och sjukt dåligt samvete gentemot jobbet. Blä.
Planterat om några växter. Har massor kvar. Gick in för att vila och dricka
För varmt för promenad, både hunden och jag lider. Plus att myggen anlänt. Högst onödigt.
Hade gärna suttit ute. Men så fort jag närmar mig skugga kommer tyvärr myggen.
Suck.. ACn läcker på åtminstone två ställen. Kommer kosta ca 8000 att laga och fylla på. Verkstan har tid först om en månad. Kul..
Tur i oturen att det inte blev någon torktumlare, nu går alla pengar till bilen istället.
CRP ”under 5”. Hjärta/lungor osv ua. Ska skriva feber-dagbok under två veckor och imorgon lämna ett antal rör med prover för allt möjligt och omöjligt.
Och BT-doktorn lovade att anmäla minsta lilla oro för barn till socialtjänsten
Hästmänniskan Jag hade inte lagt enorm vikt på om det är gårdsbesiktning eller klinik (så länge det iaf finns asfalt att longera på hemma och vettig...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.