Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här visar tv hokey. Inte ens tonårsbarn tittar. Jag sa att det går att dra en vit lögn om det hela l skolan. Hon lär ju veta resultatet innan måndag.ESC är på tv:n men jag lyssnar lite halvhjärtat... Får se om jag orkar vara uppe lite längre, missade ett rejält norrsken i går men det fanns en chans i dag med
En vit lögn om vad? Att hon sett ECS? Måste man ljuga om det, borde funka fint med "jag är ointresserad".Här visar tv hokey. Inte ens tonårsbarn tittar. Jag sa att det går att dra en vit lögn om det hela l skolan. Hon lär ju veta resultatet innan måndag.
Nej det duger inte i skolan det måste man titta på tydligen annars är man inte med.En vit lögn om vad? Att hon sett ECS? Måste man ljuga om det, borde funka fint med "jag är ointresserad".
Insåg precis att avlade och avlade stavas likadant.
(Moder Teresa avlade sitt löfte att bli nunna 1937, eller han avlade på sina prisbelönta får.)
En av mina var snäppet värre. Hon tuggade tills de var så där slemmiga och äckliga och kunde lämna såna presenter i sängen. Man stack ner ett ben under täcket och möttes av kallt slajm liksom..Ska upp relativt tidigt imorgon så jag la mig nyss i sängen. Det var vasst och taggigt. Hunden hade lagt ett tuggben precis där jag la mig.
Jag orkade inte heller mer blinkande, det var verkligen VM i ljusshower i år.Nu gav jag upp ESC. Min hjärna klarar inte av så många blinkande ljus.
En av mina var snäppet värre. Hon tuggade tills de var så där slemmiga och äckliga och kunde lämna såna presenter i sängen. Man stack ner ett ben under täcket och möttes av kallt slajm liksom..