Jag är helt skakig och mår illa. Var och handlade blommor på Blomsterlandet. Trillade över en vagn där och föll handlöst och slog i huvudet. Var på väg längre bak i bussen på vägen hem när jag trillade för andra gången, lika handlöst. Bara att jag slog i ena kinden och tänderna mot läppen så ser ut som någon misshandlat mig. Det gör inte så ont längre så är bara mjukdelar. Lyckades dessutom slå mig i armbågen.
Snart kommer jag ha slagit i huvudet lika många gånger som en hockeyspelare tacklas. Har lite svårt att fokusera och mår som sagt riktigt illa och hela kroppen känns som överkokt spaghetti.
Lyckades dock rädda blommorna från att krossas tack och lov. När jag känner mig bättre ska jag börja plantera. Har dock inte köpt alla så det får bli en vända till i veckan.
Snart kommer jag ha slagit i huvudet lika många gånger som en hockeyspelare tacklas. Har lite svårt att fokusera och mår som sagt riktigt illa och hela kroppen känns som överkokt spaghetti.
Lyckades dock rädda blommorna från att krossas tack och lov. När jag känner mig bättre ska jag börja plantera. Har dock inte köpt alla så det får bli en vända till i veckan.