Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min har tack och lov kvällssolSurar. Min fläskytterfilé kostade 87 kr... fel som vanligt i den affären. Nåväl, ska gå dit i morgon. ska äta den till middag i dag så tänker inte pallra mig dit igen. Varmt ute men lite kyligt inne, men det tar sig nog snart, tar lite tid för min lägenhet att hänga med i svängarna, den ligger ju i skugga.
Jag har ju fönster åt ett håll bara och åt det håller där jag inte har fönster står solen i stort sett hela dagen. Mesta av altanen ligger i skugga fram till kvällen då den får lite sol en stund, men inte så kraftig. Har är hyfsat ljust ändå, men just vad gäller värmen nu så är det varmare ute än inne faktiskt, förutom på altanen i skuggan förstås. Men så har jag blivit lite frusen av mig med åren.Min har tack och lov kvällssol
Vilket kommer göra den svalare i sommar.
Så skönt så.
Enda är väl hur kall den blir i vinter
Jag har också bara fönster åt ett hållJag har ju fönster åt ett håll bara och åt det håller där jag inte har fönster står solen i stort sett hela dagen. Mesta av altanen ligger i skugga fram till kvällen då den får lite sol en stund, men inte så kraftig. Har är hyfsat ljust ändå, men just vad gäller värmen nu så är det varmare ute än inne faktiskt, förutom på altanen i skuggan förstås. Men så har jag blivit lite frusen av mig med åren.
Man kan köpa och lägga I frysen hemma med. Mvh brukar alltid köpa på mig lite när de rear ut glassen.Jo det är det, men det är återkommande, har sett det flera gånger, men mina barn är ju stora nu.
Visst är det bra, gäller att passa på när solen är framme