Är på loppis, ska snart vidare och kolla på en konsthantverksutställning. Sol och varmt så vi har med oss picnic-mat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skrapar fönster
I en skylift
Nio meter över marken
Det gungar
Mycket
Hur i helvete tänkte jag här egentligen
NejJag hoppas du har sele!
Mina grannar har nät på balkongen men det är 5-7 cm mellan vägg och nät, fattar inte att de vågar ha så, superenkelt för en katt att klämma sig ut.Shit vilken pulshöjning det blev när jag insåg att min katt rymt från vår innätade altan Som tur är så är han väldigt duktig på inkallning, så han kom spatserandes när jag ropade på honom
Sen blev det till att inspektera nätet, och jodå där fanns ett litet hål som jag fick stängt till. Sen var han snabbt där igen och ville pröva rymningsvägen men då tog det stopp
Nej
Jag står ju i skylift korgen
Men det var helvete vad det gungade
Känns dock bättre med skylift än att klättra på en byggställning speciellt eftersom det är väldigt ojämnt och lutar precis vid huset
Är det någon som bor i Skellefteå-trakten? Läste att det varit jordbävning. Hur (o-)vanligt är det i Sverige?
Jag som satte för ett par cm liksom så inte Kyra skulle ta sig utMina grannar har nät på balkongen men det är 5-7 cm mellan vägg och nät, fattar inte att de vågar ha så, superenkelt för en katt att klämma sig ut.