Inte jag hellerGår emot strömmen och tittar inte på ESC. Organiserar sista förvarings "lådan" från hallgarderob 1 framför magiska vidunder istället.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte jag hellerGår emot strömmen och tittar inte på ESC. Organiserar sista förvarings "lådan" från hallgarderob 1 framför magiska vidunder istället.
Noll protester på det!Bättre än att gå upp mitt i natten för att gå på toa och trampa i uppkräkt mus
För oss seismiknördar (eller jag kvalificerar mig kanske inte till den nivån av kunskap, men jobbar ju iaf inom gruvbranschen där seismiska händelser inte är helt ovanliga) är denna sida rätt intressant https://snsn.se/Är det någon som bor i Skellefteå-trakten? Läste att det varit jordbävning. Hur (o-)vanligt är det i Sverige?
Jag kan!Har fått en sjukning på en avgörande position, nämligen en som ska lösa natten. Jag har ringt tio personer, en kan inte, nio svarade inte. Jahapp.
Svenskan är rätt knepig. Banan och banan....Insåg precis att avlade och avlade stavas likadant.
(Moder Teresa avlade sitt löfte att bli nunna 1937, eller han avlade på sina prisbelönta får.)
Katten väckte mig tidigt för att gosa. Nu sitter han bredvid mig i sängen och tittar intensivt på mig. Tror att någon vill ha frukost Snart dags att gå upp!
Jag kan!