Här har katten tagit sovmorgon, hon sover fortfarande
Jag tror att min vaknar med dagsljuset för han väcker mig tidigare och tidigare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här har katten tagit sovmorgon, hon sover fortfarande
Finns det ingen lathund jag kan läsa?Kanon! Tyvärr krävs det särskild utbildning för just den tjänsten
Finns det ingen lathund jag kan läsa?
Var är du?Hoppas jag inte missat något viktigt för orkar inte läsa ikapp 10 sidor
Imorgon… idag… åker vi hem. Jag vill inte. Jag vill leva i den här fantastiska bubblan Jag trodde Österlen var mitt paradis på jorden men frågan är om jag inte ångrat mig. Här finns ju ett helt land som är helt magiskt Jag är såld. Totalt såld!
Det här är det finaste jag någonsin gjort. Jag kan inte med ord beskriva hur tacksam jag är för det här. Men jag tror hon förstår
NorgeVar är du?
Förstår dig. Ända sen jag gick i lågstadiet och en klasskompis förlorade sin far på det viset har jag haft en rädsla för det (har varit nära....puuuuh), så det är ingen liten sak men kan också, som med din mor, gå bra! Sån tur att det gjorde det verkligen! Försök andas kramarLite skakig fortfarande, fick samtal igårkväll om att mamma krockat med en älg. Hon är okej men bilen är halvt mosad, den tog som tur var sidan på bilen och inte fronten.
Jag är fortfarande skakig och har ångest över hela grejen. Hade lika gärna kunnat förlora mamma också..
Helgbesöket har åkt hem och imorgon väntas jobb igen. Blörk.
Min pappa hittade en gång en kall grillkorv som min förra hund gömt i hans säng. Pappa hävdar än idag att det var en form av Gudfadern-hälsning från hunden.Ska upp relativt tidigt imorgon så jag la mig nyss i sängen. Det var vasst och taggigt. Hunden hade lagt ett tuggben precis där jag la mig.