Ska alldeles strax köra till stallet. Ska fixa där och sen hem, duscha och sova inför nattjobb.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visa bifogad fil 144929
Tar mig igenom fredagsmorgonen genom att hälla i proteinmilkshake i kaffet
Om det hjälper så är det redan en latte via maskin pga aldrig lärt mig dricka svartSynd att förstöra god milkshake med kaffe
Om det hjälper så är det redan en latte via maskin pga aldrig lärt mig dricka svart
Man kan nog inte jobba på kommunen utan att dricka kaffe, då hade chefen kallat in mig till HR och frågat vad som är fel.Det är inte bättre. Minsta lilla kaffesmak är
Men. Har du också det problemet. Har en äldre Sonos 5 o vi är inte kompatibla. Blev ett inköp av Onyx, fantastisk produkt.Försöker få min skräpsonoshögtalare att fungera men överväger att ge upp och dricka kaffe och se på trädgårdsvideos istället, det är mycket roligare.
Det var så en kollega klurade ut att jag var gravid Tyckte kaffe smakade äckligt hela graviditeten, och kollegan reagerade på att jag började dricka te istället.Man kan nog inte jobba på kommunen utan att dricka kaffe, då hade chefen kallat in mig till HR och frågat vad som är fel.
Men. Har du också det problemet. Har en äldre Sonos 5 o vi är inte kompatibla. Blev ett inköp av Onyx, fantastisk produkt.
Japp. Har en Sonos One och den bara försvinner från appen ibland.Men. Har du också det problemet. Har en äldre Sonos 5 o vi är inte kompatibla. Blev ett inköp av Onyx, fantastisk produkt.
Man kan nog inte jobba på kommunen utan att dricka kaffe, då hade chefen kallat in mig till HR och frågat vad som är fel.