Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är en underbar känsla i att precis ha flyttat in och hålla på komma i ordning och känns just den där kärleken till sitt hem!Älskar verkligen min nya lägenhet
Bara jag får bort allt som står i vägen.
Men det fixar vi imorgon
Jag har ju trivts i alla lägenheter, men eftersom denna är så ny och fräsch känns det extra skönt.Det är en underbar känsla i att precis ha flyttat in och hålla på komma i ordning och känns just den där kärleken till sitt hem!
precis den känslan har jag också! Älskar mitt hem! Tänker ibland vilken tur jag haft och hur glad jag är över att bo här!Jag har ju trivts i alla lägenheter, men eftersom denna är så ny och fräsch känns det extra skönt.
Ja, verkligen! Det är ju precis så det ska vara, att man går in och ändrar/rättar till när det blir fel/missförstånd. Men för mig känns det så konstigt… och att han dessutom tog initiativet till att ändra alla tidigare journalanteckningar (jag skrev bara att jag vill att de noterar att jag motsagt mig de felaktiga sakerna). Jag är verkligen inte van vid att det går så smidigt och enkelt och att bli trodd i det jag sägerMen vad skönt!
Den brittiska typ från BBC? Med hon som ser spökena i huset? Har försökt hitta den på stream typ hur länge som helstKollar på serien Ghosts på viaplay.
Så himla kul