De fungerade av någon anledning bättre än någonsin.Undrar om mina fingeravtryck fortfarande fungerar för att öppna telefonen?
Skumt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De fungerade av någon anledning bättre än någonsin.Undrar om mina fingeravtryck fortfarande fungerar för att öppna telefonen?
Smyger in här för att säga hej då, har begärt att mitt konto ska raderas. Det finns saker jag behöver reda ut för att jag ska kunna må bra och för att mäkta med det så behöver jag lämna buke.
Ta hand om er.
Råkade också vinna en gryta på Tradera Men det blev också lite av ett fynd, och jag ska ge bort denTror jag just gjorde ett fynd på Tradera... boken "Asra" illustrerad av Tyra Kleen i första upplagan.
Råkade också vinna en gryta på Tradera Men det blev också lite av ett fynd, och jag ska ge bort den
Läste att du skrubbat badrummet med ett lavemang syra är inte kul .Fick fulla t tröjan med syra då jag skulle rengöra poolen av misstag men kände det rätt snabbt då det började bränna som eld på bröstet och kunde springa till duschen och spola av mig . Tog ett tag innan brösvårtan blev sig lik igen och blåsorna försvannSkrubbat badrummet med en levang för att upptäcka att jag tvättade med syra förra gången som jag använde den.
På något vis så hade det även hamnat på skaftet.
Den hala känslan av syra på händerna tvingade mig att avbryta.
Undrar om mina fingeravtryck fortfarande fungerar för att öppna telefonen?
Googlade, jag förstår dig!Jag har länge velat ha något av Tyra Kleen, jag tycker bättre om henne än Hilma af Klint faktiskt.
Läste att du skrubbat badrummet med ett lavemang syra är inte kul .Fick fulla t tröjan med syra då jag skulle rengöra poolen av misstag men kände det rätt snabbt då det började bränna som eld på bröstet och kunde springa till duschen och spola av mig . Tog ett tag innan brösvårtan blev sig lik igen och blåsorna försvann
Då vi har vatten i den över vintern .Sänker det med 40 cm så isen inte ska skada skvalprännorna .Det blir missfärgat där vattennivån ligger då .Det tar jag bort med betpasta samma som dom använder då dom svetsar rostfritt. Använder den även till att få bort rost i poolen som blir i en del porer i skarvarna och av statisk elektricitet. Man måste vara snabb med att få bort pastan så fort missfärgningen är borta annars blir det en vit fläck där pastan legat .Man neutraliserar den med vattenVad har du i poolen? Har har vi inget i pooler som man kan fa blasor av.
Glesbygd kavaj?Nyss stängt åt hönsen som varit kloka nog att gå in innan de blåste bort. Håller på att värma lite mat till mig men kommer nog ta på mig glesbygdskavajen när jag sitter i soffan. Sen blir det nog en tidig kväll för mig, trött, frusen och helt tömd på energi.
Hur kan du påstå något sådant!?Jag har länge velat ha något av Tyra Kleen, jag tycker bättre om henne än Hilma af Klint faktiskt.