Varit helt slut hela förmiddagen, så mest legat i sängen och lyssnat på ljudbok. Men nu känner jag mig piggare och håller på att tvätta och städa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag blir både arg och lessen över hur du blir bemött av vårdenNä. De säger bara att det är bra med lågt tryck. Varit sjukskriven sen januari (deltid) pga yrsel. Kunde inte köra bil under sista månaderna av graviditeten. Men det var ändå inget problem enligt vården.
Ha stödstrumpor och ställ dig upp försiktigt, säger de bara.
Jösses! Ska jag behöva bry mig om huden idag också?Det är även World Skincare Day
Edit: Dvs du kan ju surfa förbi GLOWiD också
Håller med. Bryr jag mig inte om huden annars så varför idag?Jösses! Ska jag behöva bry mig om huden idag också?
Nä, äta choklad får räcka!
Det är ändå 100/60 så inte under definitionen så att säga. Men det är för lågt för mig.. men det tas det ingen hänsyn tillJag blir både arg och lessen över hur du blir bemött av vården
Ja, det är bra att ha lågt blodtryck - generellt.
Men inte när det blir för mycket! Det står t.o.m på 1177, dom kan väl läsa om dom är okunniga - morr Du kan ju göra illa dig rejält!
Det går att lämna återbud?Mår piss men måste hoppa in i duschen och göra mig klar för att åka och träffa syster + brorson. Varför sa jag ja?
Det går att lämna återbud?