Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jahapp juli och storm med upp till 20 meter per sekund i byarna här. Kalla mig gnällig men jag vill ha sol och sommar nu.
Jag hoppas bara på uppehåll här idag, i sådana fall kan jag i alla fall utnyttja den irriterande vinden till att torka tvättJahapp juli och storm med upp till 20 meter per sekund i byarna här. Kalla mig gnällig men jag vill ha sol och sommar nu.
Jag hoppas bara på uppehåll här idag, i sådana fall kan jag i alla fall utnyttja den irriterande vinden till att torka tvätt
!
Hade det inte varit lugnt och skönt för dig och bebisen att stanna hemma och vila istället ?På väg till makens jobb. Vi ska på utflykt med dem idag. Trevligt, men jag är så trött.. Det bästa hade varit om vi åkt själva så vi kunde åka hem när vi vill, men det är en som ska åka med oss.
Nåja, på med sociala fejset och kör bara.
Jag orkar inte vara självHade det inte varit lugnt och skönt för dig och bebisen att stanna hemma och vila istället ?
Till nästa gång, ta ett allvarligt snack med mannen att du behöver mer tid för er, att även om ni gör sociala grejer att du känner dig sliten och vill att ni kan lämna när det passar dig, utan att behöva ta hänsyn till andra.På väg till makens jobb. Vi ska på utflykt med dem idag. Trevligt, men jag är så trött.. Det bästa hade varit om vi åkt själva så vi kunde åka hem när vi vill, men det är en som ska åka med oss.
Nåja, på med sociala fejset och kör bara.
Jag har inte ens haft semester ännuBlåser som attan idag, men sol. Tror att jag ska pallra mig iväg och köpa jord så att jag kan plantera det sista. Kanske. Känner mig slö och seg idag.
Ångest över att sommarlovet går alldeles för fort och jobbstarten närmar sig.
Jag vill inte sitta hemma, blir bara värre av det känner jag.Till nästa gång, ta ett allvarligt snack med mannen att du behöver mer tid för er, att även om ni gör sociala grejer att du känner dig sliten och vill att ni kan lämna när det passar dig, utan att behöva ta hänsyn till andra.
Det viktigaste nu är att du inte känner press att ställa upp för andra utan att han har mer fokus på dig och lilleman. Är han ledig så ska han inte åka in och jobba oplanerat, du behöver kunna släppa tyglarna och lita på att han prioriterar er lilla familj, likaså förstår jag att han kan tycka att det är ok att någon annan åker med men han tänker inte ända fram på dig. Att du behöver känna dig trygg i förvissningen att ni kan åka när du inte orkar mer.
Det är inte meningen att du ska behöva bryta ihop för att han ska förstå att din situation just nu tär på dig.