Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oh, älskade mitt gamla badkar! Jag fick sträcka på tårna för att inte åka under ytan, lite skön musik, tända ljus, en bra bok och ett kallt glas vin ibland och det var himmelriket, när katterna inte bråkade med varandra så någon trillade i.Hur gör man? Alla badkar jag testat har varit korta nog att behöva böja benen så knäna kommer ovanför vatten ytan så de och nacken fryser.
Våran åring älskar stallet. Han lägger sig å tvärslocknar. Skiter helt i att han är själv till å med.Oh, nu öser det ner här och jag tycker lite synd om hästarna. Jag vet några som kommer tycka om att få komma in och vila i morgon från fukt och insekter. De är så söta med en massa spån i manen när jag ska släppa ut dem sen.
Åh, det berömda "tälta-på-soliga-Öland-vädret"...Tälta ngn?
Det spöregnar o blåser satan.
Nä. De säger bara att det är bra med lågt tryck. Varit sjukskriven sen januari (deltid) pga yrsel. Kunde inte köra bil under sista månaderna av graviditeten. Men det var ändå inget problem enligt vården.Har inte vården föreslagit medicin? Det finns för lågt blodtryck och/eller blodtryckfall. Jag fick det en stund under graviditet och efter födsel, för mitt normalt låga blodtryck gick bananas då. Så jag känner igen mig i dig.
Det låter verkligen som ett problem vården borde ta på allvar, särskilt nu när du har bebis.
Trösterikt att ngn mer känner så.Blåser som attan idag, men sol. Tror att jag ska pallra mig iväg och köpa jord så att jag kan plantera det sista. Kanske. Känner mig slö och seg idag.
Ångest över att sommarlovet går alldeles för fort och jobbstarten närmar sig.