Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dela upp det på flera dagar istället om det går. Låter som du har stor tomt?Helt slut i kroppen efter att jag lekt med röjsågen i två dagar och då har jag kanske klippt 1/5 av tomten, om ens det! Orkade faktiskt inte dra igång den igen när tanken blev tom. Så slut i axlarna, måste försöka anpassa selen bättre i morgon.
Ha koll så att handtaget inte är för vinklat också, det felet ser jag ofta hos privatpersoner.Helt slut i kroppen efter att jag lekt med röjsågen i två dagar och då har jag kanske klippt 1/5 av tomten, om ens det! Orkade faktiskt inte dra igång den igen när tanken blev tom. Så slut i axlarna, måste försöka anpassa selen bättre i morgon.
Näringsbrist? Tomater i liten mängd är inte så mycket till bränsle för att hålla en uppe.Funderar på att äta, bara ätit en ask körsbärstomater idag. BS låg iaf bra när jag mätte den, 5.3
Blev sådär yr/illamående tidigare idag. Men några timmar på soffan gjorde susen. Kollade blodtrycket också och det var bra. Funderar lite på vad det kan vara
Hmm.. jag ligger i sängen. Hörde katten kräkas i hallen. Satte mig upp och hela världen börjar snurra. La mig ner igen, och nu känns det lite bättre. Det är inte så bra att inte kunna komma upp ur sängen när man har en liten bebis hemma..
Har skickat meddelande till maken, men han jobbar så det kan dröja innan han ser det..
Jag tror det.. Jag har ringt och pratat in ett meddelande, men han har inte telefonen på sig när han jobbar (men han borde ha rast snart). Försöker få tag i nån som kan tänkas ha kontaktuppgifter till hans vårdtagare eller kund eller de nu kallar det.Tror du att du kan ha hjärnskakning? Du borde nog se till att få hem honom pronto.
Jag tror det.. Jag har ringt och pratat in ett meddelande, men han har inte telefonen på sig när han jobbar (men han borde ha rast snart). Försöker få tag i nån som kan tänkas ha kontaktuppgifter till hans vårdtagare eller kund eller de nu kallar det.
Ååååh! Kakel-landet!Bokat biljetter till Portugal i höst
åh bad, jag har drömt om det i flera veckor men vädret där jag brukar bada har inte varit tillräckligt braKonstaterar att det är 14 grader och ösregn . Milt sagt trist jag längtar efter sol och bad.
Jaaa!Ååååh! Kakel-landet!