Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
16 grader nu. Lite sol men blåsigt10 grader här med. På väg mot jobbet förhoppningsvis bara idag och måndag och tisdag kvar.
Vi hade mycket grävlingar runt husen när vi var barn och då hade vi knäckebröd i fickan när vi var ute kvällstid.Gått en promenad till stallet. Kom upp en grävling ur diket precis framför mig
Jag slog nog något rekord i baklängeshopp och tänkte bara på det man fick höra som barn, de biter tills det krasar
Den blev dock lika rädd som jag och försvann snabbt samma väg den kom.
Vi hade mycket grävlingar runt husen när vi var barn och då hade vi knäckebröd i fickan när vi var ute kvällstid.
Vi hörde kottar i stövlarnaHaha, jag minns att man skulle ha gummistövlar med knäckebröd i för att vara säker
Jag fått väl förlita mig på att jag är en jävel på att springa snabbt och att de fortsätter vara rädda för mig
Förlita dig på att det är en skröna utan någon som helst sanning, medeltida skrock som av någon konstig anledning överlevt.Haha, jag minns att man skulle ha gummistövlar med knäckebröd i för att vara säker
Jag fått väl förlita mig på att jag är en jävel på att springa snabbt och att de fortsätter vara rädda för mig
Så jobbigt du verkar ha det.Spenderade hela natten till onsdag på akuten och känner inte att jag lyckats återhämta mig sedan dess. Rejält trött fortfarande trots att jag sovit en massa.
Men mår betydligt bättre nu iaf, alltid något.