Ser så härligt ut!https://www.instagram.com/reel/C9AdEUeCwt_/?igsh=MXN0ZWs3N3hiNHEwZA==
Livskvalitet! Trots att jag har ont överallt efter drygt jobb + vurpa med cykeln igår. Nu ska vi dock köra ut till kusten för festligheter imorgon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ser så härligt ut!https://www.instagram.com/reel/C9AdEUeCwt_/?igsh=MXN0ZWs3N3hiNHEwZA==
Livskvalitet! Trots att jag har ont överallt efter drygt jobb + vurpa med cykeln igår. Nu ska vi dock köra ut till kusten för festligheter imorgon.
Hon kan ha fest !! Bjuda hem alla katter i grannskapet...Min sambo är ganska rolig. Han har pratat om att bygga en låda till katten till vintern så hon kan gå in om hon är utomhus. Såhär blev den den ska såklart isoleras men den är fan enorm, jag kommer rymma 15 katter sen har hon fått ett fönster också
Visa bifogad fil 148631
Men exakt sambon kom in nu och suckade och sa att vi nog måste sälja huset och bygga ett mindre stackarnHon kan ha fest !! Bjuda hem alla katter i grannskapet...
Ska det inte frysa på insidan? Vi har nog alltid lite is längst in 2 år gammal kyl. Men har den står på 3 grader. Du bor ju i hyresrätt så det är vell inget bekymmer om det blir krångel med den. Vad visar termometern?Såg i går eller i morse eller någon gång att det hade frusit på insidan och det ska det ju inte göra och nu har det tinat så det kan ju vara det som runnit ut. Kom på mig innan i dag med att inte ha fått igen dörren ordentligt en gång så kanske har något sådant hänt.
Nej på denna ska det inte frysa på insidan. eller har aldrig gjort under det 1,5 år jag bott här. Vet inte riktigt vad termometern står på, 6-8 grader som alltid och jag kan inte få ner tempen för jag fattar inte bruksanvisningen eller inställningarna. Står redan på max kyla... Kombinerat kyl/frys.Ska det inte frysa på insidan? Vi har nog alltid lite is längst in 2 år gammal kyl. Men har den står på 3 grader. Du bor ju i hyresrätt så det är vell inget bekymmer om det blir krångel med den. Vad visar termometern?
Alltså låter man dörren vara stängd så brukar det hålla sig hyfsat kallt länge.Nej på denna ska det inte frysa på insidan. eller har aldrig gjort under det 1,5 år jag bott här. Vet inte riktigt vad termometern står på, 6-8 grader som alltid och jag kan inte få ner tempen för jag fattar inte bruksanvisningen eller inställningarna. Står redan på max kyla... Kombinerat kyl/frys.
Om den går i sönder blir det väl visst jobbigt om man har full frys och kyl? Oavsett om de hyfsat snabbt bistår med en ny så riskerar jag ju förlora mat? Det har jag ingen lust till.
Mm, visst, för en person som ska äta var tredje timme så är det svårt att låta den vara stängd hela tiden. Så förhoppningsvis är det inget problem utan bara att jag slarvat med att stänga dörren i dag som orsakade vattnet.Alltså låter man dörren vara stängd så brukar det hålla sig hyfsat kallt länge.