Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns det risk för ppid? Jag har börjat medicinera min gamling nu för att som om det är det som orsakar att hon blivit smalare/tappar muskler, fäller dåligt, kissar mer... Hon är nu vid gott humör och äter som en häst !Usch vad smal lilla ponny blivit.. trots bete och lucern. Gör ont i hjärtat att se..
Mycket möjligt. Fast han har inte den klassiska nacken.Finns det risk för ppid? Jag har börjat medicinera min gamling nu för att som om det är det som orsakar att hon blivit smalare/tappar muskler, fäller dåligt, kissar mer... Hon är nu vid gott humör och äter som en häst !
Låter som att det är rätt beslut att ta.Usch vad smal lilla ponny blivit.. trots bete och lucern. Gör ont i hjärtat att se..
Ska beställa nya tagelsmycken tror jag. Örhängen och halsband.
Börjar gråta bara jag tänker på det.
Jag hoppas det. Ska ringa veterinär och rådgöra också. Måste ha ett intyg till försäkringsbolaget antar jag, om de ska stå för avlivningen. Usch vad jobbigt det här ärLåter som att det är rätt beslut att ta.
Här hällregnar det och är 13 grader "varmt"...började rödmåla, regnskurarna kommer med jämna mellanrum.
Alltid lika tungt när det börjar närma sig slutet .Usch vad smal lilla ponny blivit.. trots bete och lucern. Gör ont i hjärtat att se..
Ska beställa nya tagelsmycken tror jag. Örhängen och halsband.
Börjar gråta bara jag tänker på det.