Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den kom med full fart emot ossJag har mött en grävling när jag var ute och red en kvällstur med min gammel tant
Den anföll...
Eller köp en halkmatta?Mår bättre idag. Men ska ta det lugnt för säkerhets skull.
Måste verkligen ha tag i en snickare som kan göra om badrummet. Livsfarligt med dusch i badkaret ju..
Varför livsfarligt? Jag älskar att bada i badkar, men kan inte ha både separat badkar och dusch pga platsbrist, så vi har i två hus duschat i badkaret utan några incidenter.Mår bättre idag. Men ska ta det lugnt för säkerhets skull.
Måste verkligen ha tag i en snickare som kan göra om badrummet. Livsfarligt med dusch i badkaret ju..
Det har vi, eller tejp då, men det hjälper inte mot blodtrycksfall när man kliver i och ur.Eller köp en halkmatta?
Jag fick blodtrycksfall när jag klev ur och tjongade huvudet i handfatet igår kväll. Hade förmodligen inte hänt om jag inte varit tvungen att kliva ur badkaret.Varför livsfarligt? Jag älskar att bada i badkar, men kan inte ha både separat badkar och dusch pga platsbrist, så vi har i två hus duschat i badkaret utan några incidenter.
Ett stalltips är att undvika alltför varmt vatten i duschen. Det påverkar kroppen ganska mycket åt blodtrycksfallshållet.Det har vi, eller tejp då, men det hjälper inte mot blodtrycksfall när man kliver i och ur.
Jag fick blodtrycksfall när jag klev ur och tjongade huvudet i handfatet igår kväll. Hade förmodligen inte hänt om jag inte varit tvungen att kliva ur badkaret.
Använder aldrig badkar, det är dessutom från 50-talet och rejält slitet.
Jag duschade inte varmt igår.Ett stalltips är att undvika alltför varmt vatten i duschen. Det påverkar kroppen ganska mycket åt blodtrycksfallshållet.
Jag förstår inte hur en duschkabin istället hade varit bättre?Det har vi, eller tejp då, men det hjälper inte mot blodtrycksfall när man kliver i och ur.
Jag fick blodtrycksfall när jag klev ur och tjongade huvudet i handfatet igår kväll. Hade förmodligen inte hänt om jag inte varit tvungen att kliva ur badkaret.
Använder aldrig badkar, det är dessutom från 50-talet och rejält slitet.
Då hade jag inte behövt kliva ur badkaret och hade inte ramlat över kanten när det började snurraJag förstår inte hur en duschkabin istället hade varit bättre?
Installerar man duschkabiner numera?Jag förstår inte hur en duschkabin istället hade varit bättre?
När vet du om operationen haft effekt?Här är det sömnsvårigheter för fullt. Smärtlindringen gör mig trött och eftersom jag regelbundet måste ligga ner så leder det till att jag sover några timmar här och där under dagarna, och då såklart har svårare att somna på kvällen. Lyssnat igenom två sommarprat, men inte ens det verkar funka ikväll. Nåväl, ska ju inte upp till något viktigt imorgon ändå, har nog ingen tid att passa förrän om nån vecka då stygnen ska tas