Han är på väg hem nu. Känns bra att veta att han är på väg.Var rädd om dig och får du inte tag på honom så överväg 112. Du har ju lilleman att tänka på också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han är på väg hem nu. Känns bra att veta att han är på väg.Var rädd om dig och får du inte tag på honom så överväg 112. Du har ju lilleman att tänka på också.
Skönt att läsaHan är på väg hem nu. Känns bra att veta att han är på väg.
Finns inte en chans att jag skulle klara det utan att dela upp det. Tomten är helt igenvuxen pga att jag skadade handen för en månad sedan så det är röjsåg och typ machete som gäller, sen får jag gå över den med gräsklipparen. Tar normalt minst 4 timmar att klippa med självgående gräsklippare när jag klipper varje vecka.Dela upp det på flera dagar istället om det går. Låter som du har stor tomt?
Nä, tror det är rätt inställt men selen behöver nog justeras så jag tar mer vikt på midjeremmen än axlarna, fast ikväll är jag rätt slut i både i axlar och midja. Var tungt att släppa ut hästarna, stänga åt hönsen och sedan släpa mig uppför trappstegen på altanen.Ha koll så att handtaget inte är för vinklat också, det felet ser jag ofta hos privatpersoner.
Bra, hann bli orolig!Han är på väg hem nu. Känns bra att veta att han är på väg.
Nu är maken alldeles strax hemma.
Jag ska nog sova nu, god natt allihop.
Såvitt jag vet får jag inte rösta nationellt utan bara lokalt, så jag hänger inte med överhuvudtaget. Det är alltid en mindre katastrof ändå.Jag fortsätter att följa UK val via bbc (så himla bra) och de nämnde att ett constituency (valdistrikt?) Ynys Môn har funnits sedan Henry VII
https://en.wikipedia.org/wiki/Ynys_Môn_(UK_Parliament_constituency)
Kul att bli påmind hur länge England har varit en (nåja) historisk demokrati.
@Mineur @Sel får ni rösta? Vad sägs i Skottland idag mtp SNP katastrofval?
Intressant att Sinn Fein nu är Nordirlands största parti och Mary Lou McDonald säger att hennes mål är att närma sig Irland mer än tidigare.
https://www.bbc.com/news/articles/c8978z7z8w4o
Jag har delar promenad och ridstig med många grävlingar, de var alltid mycket artiga små krabater.Haha, jag minns att man skulle ha gummistövlar med knäckebröd i för att vara säker
Jag fått väl förlita mig på att jag är en jävel på att springa snabbt och att de fortsätter vara rädda för mig
Jag har delar promenad och ridstig med många grävlingar, de var alltid mycket artiga små krabater.
Vi hade en som bodde under Lillstugan på landetVi hade mycket grävlingar runt husen när vi var barn och då hade vi knäckebröd i fickan när vi var ute kvällstid.
Jag har mött en grävling när jag var ute och red en kvällstur med min gammel tantJag har delar promenad och ridstig med många grävlingar, de var alltid mycket artiga små krabater.