kan varaLedband?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kan varaLedband?
Nejdå, mörk choklad + Grand Mariner + jordgubbar = himmelskt!Choklad+apelsin+jordgubbe?
Låter hiskeligt.
Nejdå, mörk choklad + Grand Mariner + jordgubbar = himmelskt!
Finns dock även pass på djupt vatten med vikter/tyngder. Det är riktigt kul!Den stora fördelen med vattengympa är att du väljer själv hur mycket du vill ta i då det är vattnet som ger motståndet och all träning är på grunt vatten. Alla kan vara med, gammal som ung och vältränad som otränad på samma pass.
Jag med...Nu blev jag sugen på att testa vattengympa ! Men då måste jag skaffa baddräkt först....
Kolla fler ställen, brukar finnas kvällspass. Själv ska jag försöka komma iväg till Uppsala på vattenzumba.Jag med...
Kollade närmsta badhuset men där hade de bara tider under dagen under vardagarna
Säkert för att de tänker att det är bara pensionärer som vill gå på dessa pass ... Men alla som arbetar då
Selma
Man får tänka tvärtom: dom har åkt ända från Finland, dom kommer inte åka hem igen tomhänta. Och sälja till utsatt pris. Din man är för snällMaken säljer husbilen för nästan 25% mindre än vad vi begär verkar det som. Mest för att han tycker det är tråkigt att de åkt från Finland och inte "får" köpa till "sitt" pris. Visste inte att vi sysslade med välgörenhet. Skulle inte släppt iväg honom själv. Det är liksom inte några stora pengar det handlar om trots allt..
Jaja, jag får väl vara glad att den blir såld ändå. Bättre än inget.
Han är alldeles för snäll Jag sa exakt samma sak, de kommer inte åka utan att köpa och de vet priset som är satt. Men han började oja och tänk-oma och släppte den för alldeles för lite pengar.. Visst hade vi prutmån på priset men inte så mycket.Man får tänka tvärtom: dom har åkt ända från Finland, dom kommer inte åka hem igen tomhänta. Och sälja till utsatt pris. Din man är för snäll
Tvättstugan om en stund. Och städa. Och altan.