Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, cholkaddoppade jordgubbar var det länge sedan jag gjorde. Gillar att doppa i mörk choklad med apelsinsmak.Lång intensiv jobbvecka med lite svajigt mående. Slutade lite tidigare idag, och har fått om mig med chokladdoppade jordgubbar och renbäddad säng
Imorgon ska jag hjälpa till med en loppis i kyrkan. Var ett par år sen jag var med senast, men brukar bli väldigt trevligt om än intensivt. På kvällen ska jag hänga med en kompis
Jag ska göra det. Tackstukning?
Linda om och högläge.
Blir det inte bättre imorgon- sök vård?
Jag gör dom tanten sägerSällan något dom fixar på akuten, eftersom det sannolikt inte är någon fraktur. Gör som @tanten säger, och ring fysio om det inte är bättre på måndag
Du kan med gott samvete invänta nästa vardag innan du söker vård också eftersom det inte varit något större trauma inblandat. Sånt där brukar lätta av sig självt, och skulle det mot förmodan ändå vara nån menisk eller ligament så är det inget man gör något åt i akutfasen ändå (dom är snarare svåra att undersöka om knät är svullet). Högläge, kyla, linda och vila initialt. Sen smyga in aktivitet så snart du kan (med eller utan belastning)Jag gör dom tanten säger
det är inte svullet gör bara ont och kan inte stödja på benet.Du kan med gott samvete invänta nästa vardag innan du söker vård också eftersom det inte varit något större trauma inblandat. Sånt där brukar lätta av sig självt, och skulle det mot förmodan ändå vara nån menisk eller ligament så är det inget man gör något åt i akutfasen ändå (dom är snarare svåra att undersöka om knät är svullet). Högläge, kyla, linda och vila initialt. Sen smyga in aktivitet så snart du kan (med eller utan belastning)
Gör det rätt ofta just nu så ruggit gott! Gillar inte apelsinchoklad, men väljer ofta den med pekannötter och havssalt blir vansinnigt gott tillsammans med gubbarna!Åh, cholkaddoppade jordgubbar var det länge sedan jag gjorde. Gillar att doppa i mörk choklad med apelsinsmak.
Åh, cholkaddoppade jordgubbar var det länge sedan jag gjorde. Gillar att doppa i mörk choklad med apelsinsmak.
Nja, jag har nog ingen bikini som jag vill synas i heller...Har du bikini så funkar det med.
Håller med ungdomliga grannen, utmana inte ödet !Jag har blivit så mkt bättre ikväll! Sjukt tacksam. Sa till ungdomliga grannen att jag kanske borde ta ett glas vin, men hen stoppade mig "Lugn nu Törnis"
Håller med ungdomliga grannen, utmana inte ödet !
Choklad+apelsin+jordgubbe?Åh, cholkaddoppade jordgubbar var det länge sedan jag gjorde. Gillar att doppa i mörk choklad med apelsinsmak.