Oj vilken potential! Kan bli hur mysigt som helst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj vilken potential! Kan bli hur mysigt som helst
Jaaaaaa perfekt lÀge ocksÄ, mitt ute i skogen utan en enda granne. #eremitOj vilken potential! Kan bli hur mysigt som helst
Gulligt . Men lite intressant beskrivning att det Àr ett visst eftersatt underhÄll och renoveringsbehov. Liiiite mer Àn sÄ var det vÀl ÀndÄ...
Grattis pÄ födelsedagenBlev inlagd pÄ sjukhuset igen. HÀrlig start pÄ min födelsedag. SÄ less pÄ mig sjÀlv.
Haha ja verkligen! MÀklare Àr ju intressanta i sina ordval minst sagt.Gulligt . Men lite intressant beskrivning att det Àr ett visst eftersatt underhÄll och renoveringsbehov. Liiiite mer Àn sÄ var det vÀl ÀndÄ...
Trevligt hus! Nu Àr ju annonsen rÀtt Àrlig kring avloppsfrÄgan, men glöm inte rÀkna med det i budgeten, och gÀrna ringa kommunen och frÄga (det har mÀklaren ingen skyldighet att göra, men det ingÄr i undersökningsplikten).
Men oj! Kliar det ocksÄ?Det kommer bli en utmaning att sminka över detta som jag vaknade upp med idag
Kommer att bli 1700-tals stÀmning pÄ foundation
Visa bifogad fil 142514
Men oj! Kliar det ocksÄ?
Alltid nÄgot, men jobbigt med utslag ÀndÄ tÀnker jag.