Vad gör vi? Del CXCIV

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Har gett mig pÄ att försöka fÄ bort emalj frÄn nÄgra guldtÀnder......
Inte mina, jag har inga guldtÀnder, men nÄgra Àrvda.
Ett litet helsike att fÄ bort emaljen, för att inte tala om kompositen(?) som sitter pÄ en del.
DÄligt med verktyg och med fingrar som med ens verkar ha blivit 5 storlekar större sÄ klumpiga Àr de.

Jag tÀnkte att det guldet kan följa med nÀr jag far och byter smycken mot pengar. SÄnt man Àrvt eller som kan aldrig anvÀnder Àr ingen ide att ha kvar hemma.
Nu har jag gjort en omgÄng, tÄlamodet Àr slut för denna gÄng.

Lunchpaus pĂ„ jobbet. Är sĂ„ glad över att vi gĂ„tt över till "sommartid" = 7 timmarsdag istĂ€llet för 8.

Det kommer bli en utmaning att sminka över detta som jag vaknade upp med idag 😅
Kommer att bli 1700-tals stĂ€mning pĂ„ foundation 😅

IMG_9818.jpeg

Mitt internet hemma ligger nere. Min operatör till telefonen strular. Inget funkar ordentligt. Buuuuu.
Har iaf gÄtt en PW, rengjort badkaret, bÀddat om och kört en omgÄng tvÀtt.
Strax dags för stallet.

Sitter nu i soffan med trötta hundar. Det blev full fart hela förmiddagen och jag kĂ€nner hur min energinivĂ„ Ă€r snudd pĂ„ obefintlig. Är ocksĂ„ lite bitter över att det Ă€r strĂ„lande sol, men sĂ„ iskallt att det Ă€r rent plĂ„gsamt att vara ute. T.o.m. de riktigt stora, friska trĂ€den gungar rejĂ€lt och det dundrar i fönstren. Konstant. Meen, Ă„tminstone Ă€r snön borta och nĂ€sta vecka ska det visst bli varmare.

Trevligt hus! Nu Àr ju annonsen rÀtt Àrlig kring avloppsfrÄgan, men glöm inte rÀkna med det i budgeten, och gÀrna ringa kommunen och frÄga (det har mÀklaren ingen skyldighet att göra, men det ingÄr i undersökningsplikten).

Bara att hojta om du vill bolla nĂ„got kring just den frĂ„gan 😅

Åh, fick ett spĂ€nnande erbjudande över telefon förut! Att vara huvudfunktionĂ€r för ett stort team pĂ„ en tĂ€vling i sommar, dĂ€r jag varit med tidigare som funktionĂ€r. KĂ€nns vĂ€ldigt kul att fĂ„ vara med och planera och kunna pĂ„verka sĂ„ det blir ett bĂ€ttre upplĂ€gg för funktionĂ€rerna i Ă„r :banana: Inte tackat ja Ă€n, men kĂ€nns som att det starkt lutar Ă„t det hĂ„llet 😁

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

• LĂ„st
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
57 511
  • LĂ„st
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt pÄ morgonen ÀndÄ. Hon mÄste ju patrullera Àgorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 143
Senast: KrÄlus
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte ivÀg pÄ nÄgot i Är. Men vad ska jag göra för mat? Vi Ät pizza...
Svar
16
· Visningar
479
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag pÄ egen hand nÀr sambon jobbar. Vad hittar man pÄ dÀr uppe tro...
Svar
15
· Visningar
593
Senast: Exile
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

• TvĂ€ttstugedrama