Vad gör vi? Del CXCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hoppade över konserten idag
Åkte till mitt gamla jobb och hälsade på. Gick sedan till Zoo.se, de hade de snygga Svärdbärarna kvar...
Traskade sedan till Ikea, hade tänkt käka lunch där. Men det var skit långa köer där. Och min AS hatar köer...
Gick istället till. Chop Chop och åt
Handlade lite på Lidl och tog bussen in till Tinget
Nu är jag hemma och släppt ut firrarna
Ska städa lite akvarium efter maten

Bifogade filer

• 20240403_164748.webp
    20240403_164748.webp
    168,3 KB · Visningar: 42
Här skiner solen och snön försvinner fort. Nu när det är ljust ute så njuter jag av snön men det är för att jag hoppas att detta är det sista för våren.

Blir sjukt irriterade på telia och Storbritannien, trodde att utlandssurfen skulle funka där också, men nu när de är på plats visar det sig att det inte alls gäller i Storbritannien och det går bara att köpa till 1 GB per vecka, helt sinnessjukt. Maken som har företagsabonnemang kan åtminstone köpa till 5 GB :cautious:
Tror det bara gäller EU!

Katterna har åkt och det är ... väldigt tyst ;)
Dock ville hussarna att jag skulle spara sand och lådan och lite torrfoder osv eftersom de "snart skulle komma tillbaka".
Den röde gick och gömde sig i kojan innanför loftet och ville inte åka hem. Efter lite lockande med leksaker och godis fick ena hussen klättra upp, in i krypinet och sedan langa ner en väldigt missnöjd katt till oss där nere.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
57 511
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 143
Senast: Krålus
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
479
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
593
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ratsit
  • Hiss och diss del 5
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur