Nej men nu kunde jag inte låta bli att kolla! Jättegulligt juDet är precis den nivå att renovering jag tänkt mig på framtida hem. Och den helt igenvuxna trädgården är verkligen en blank canvas att förvandla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej men nu kunde jag inte låta bli att kolla! Jättegulligt juDet är precis den nivå att renovering jag tänkt mig på framtida hem. Och den helt igenvuxna trädgården är verkligen en blank canvas att förvandla.
Det är precis den nivå att renovering jag tänkt mig på framtida hem. Och den helt igenvuxna trädgården är verkligen en blank canvas att förvandla.
Så rar du är!Det ar sa himla trevligt att se dig har igen!
Bäst att @Nixehen skyndar sigDet går nog att få hur fint som helst!
Hoppas ingen marodör köper och lägger klickgolv och byter till aluminiumfönster!
Det är precis den nivå att renovering jag tänkt mig på framtida hem. Och den helt igenvuxna trädgården är verkligen en blank canvas att förvandla.
Du menar "renoveringschans" (på mäklarspråk)
Sjukt att begärt pris inte ens är hälften av vad man skulle behöva lägga i kontantinsats för en etta i sthlm innerstad
Du glömde det ännu gräsliga plastfönster....Det går nog att få hur fint som helst!
Hoppas ingen marodör köper och lägger klickgolv och byter till aluminiumfönster!
Det är ju såklart jättevärdefullt för dem att veta att kissarna har det så bra hos dig !Fick precis en orimlig summa på swish från katt-hussarna. Får swisha tillbaka. De verkar inte fatta att jag hade BETALAT för att få vara slav åt katterna
Ja häromkring får man också typ en ytterdörr för de där pengarna.Du menar "renoveringschans" (på mäklarspråk)
Sjukt att begärt pris inte ens är hälften av vad man skulle behöva lägga i kontantinsats för en etta i sthlm innerstad
Det är ju såklart jättevärdefullt för dem att veta att kissarna har det så bra hos dig !
Jag skulle inte taka nej till ett sånt liv om jag blir en kattIofs men inte hur värderfullt som helst känner jag
Iofs ska jag återfödas som katt så hoppas jag definitivt på att återfödas som bortskämd raskatt med två rika gaymän som hussar samt en crazy catlady som kattvakt
Ja häromkring får man också typ en ytterdörr för de där pengarna.
Det sjuka är att jag vet var detta hus ligger!
Nä, ju ska jag äta lite… ja gissa vad