Vad gör vi? Del CXCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sambon var lite fundersam till om vi verkligen behövde elda nått igårkväll efter att jag hade gjort det på förmiddagen och solen ju värmt upp huset men jo sa jag det tror jag är lika bäst! Det påstås ju bli 7 grader kallt och eftersom vi bor i en köldhåla blir det nog 10, haha japp. -11 nu på morgonen 😅. God morgon!

Fortsätter att känna mig upp i varv/stressad. Utan kännbar anledning. Kom efter omställningen av tiden. Jag som aldrig brukar känna av det.
Dricker kaffe och har tagit Ipren mot skallebank.
Det ska snöa men jag är glad för varje timme det inte gör det.
Idag kör vi sista dagen på lovskolan.
I kväll blir det spinning ihop med syrran. Kvällsträning är verkligen inte min grej men en gång i veckan får jag stå ut.
Har dragit ur sängkläderna ur sängen så det blir renbäddat ikväll. Det härligaste jag vet.

Sambon var lite fundersam till om vi verkligen behövde elda nått igårkväll efter att jag hade gjort det på förmiddagen och solen ju värmt upp huset men jo sa jag det tror jag är lika bäst! Det påstås ju bli 7 grader kallt och eftersom vi bor i en köldhåla blir det nog 10, haha japp. -11 nu på morgonen 😅. God morgon!
Jag tycker att -3 är hemskt.

Sitter på röntgen och skakar. De skulle ge kontrast och jag har reagerat på det en gång.
Så jag fick kortison och antihistamin som förebyggande. Sen en timmes väntan innan de kan ge kontrasten.

Jag reagerar på kortison men det tog de inte så allvarligt på. Så nu sitter jag här med puls och skakningar.
Nå det går väl över. Om inte annat när jag kommit hem och tagit stesolid...

Solen skiner i alla fall :D

Honkatten har inte gått ut än så jag passar på att ta mig en promenad efter att ha suttit en del med prissättning. Behöver ju upprätthålla det nu 😄

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
57 518
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 143
Senast: Krålus
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
479
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
593
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama