Vad gör vi? Del CXCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev lite rusch pga. olika orsaker, så nu har jag tagit prover, pratat med läkaren, ska på röntgen och väntar på att prata med narkos. Synd att man inte får ha katt med sig på sjukhus :rofl: Hade behövt mitt emotionella stöd ju!

Whaaaaat, vad skrev han?
Jag förklarade att jag bor 4h bort ovh skrev att jag hade några frågor som jag önskade svar på innan jag övervägde att åka på visning. Frågade om det planerades någon visning på helgen eftersom det är svårt att få ihop det på en vardagseftermiddag.
Fick ett-ords-svar på frågorna (vilket knappt var svar.) och ett ”Ingen helgvisning erbjuds. Det har jag inte tid med.”

Well okey then.. 😅

Har rensat bland gamla papper och kvitton. Såå skönt att kunna slänga bland annat alla resekvitton.
Det blev en hög.
Påmindes återigen att fotografera av alla viktiga kvitton då många av de jag kastade var oläsbara eftersom trycket hade med tiden blivit för svagt.

Jag förklarade att jag bor 4h bort ovh skrev att jag hade några frågor som jag önskade svar på innan jag övervägde att åka på visning. Frågade om det planerades någon visning på helgen eftersom det är svårt att få ihop det på en vardagseftermiddag.
Fick ett-ords-svar på frågorna (vilket knappt var svar.) och ett ”Ingen helgvisning erbjuds. Det har jag inte tid med.”

Well okey then.. 😅
hade tagit reda på vem som säljer huset och skickat en skärmdump 😇

Dagens fem skype-möten avklarade. Tagit av mig hörlurarna och kan luta mig tillbaka. Resten av eftermiddagen kommer att gå åt till att ta hand om vad som sagts på dessa möten. Det är inte kul att ha skype-maraton. Men å andra sidan så får man betat av en del prat så att jag kan göra lite nytta med resten av tiden.

20240404_125754.webp

Ute och sprungit i engelsk vår

En bra dag med lovskola.
Har hämtat min bil då jag inte har lust att gå i kylan till spinningen.
Det har snöat lite men inte så mycket som det skulle. Glad för varje timme med uppehåll.
Dricker kaffe, äter banan och tittar på The Rookie-feeds.

Jag sitter faktiskt bara här och ugglar. Orkar inte ta mig för något vettigt faktiskt. Har sovit länge, varit ute med spiondjuret två gånger och halkat omkring, ätit frukost sent och funderar på vad jag ska orka ta för mig till att laga för middag. Är trött som vanligt, men sov i alla fall från och till i morse.

Spionen älskar snö och är vildare än vanligt, rullar sig och ligger i en snöhög och vägrar gå in varje gång vi är ute. Väldigt charmig buse! Hans matte är INTE lika glad för skitvädret utan vill ha vår ordentligt nu, det har jag sagt till honom och fick en mörk mörk blick tillbaka. Jag bad honom flytta hemifrån, förslagsvis till Norrland, om han är missnöjd med mina åsikter. Det verkar han ändå inte vilja, bra där :D

Vet inte vad jag ska ta för mig i dag. Duscha tänkte jag. Äta något, men vet inte vad. Är sugen på Björn Nilssons chokladbollar från en bakgrupp på FB men orkar nog inte ta för mig att göra sådana.

Håller på att skriva en lathund för när personer i jobb och utvecklingsgarantin kan vara frånvarande och vad det blir för konsekvenser om man inte fått godkänt från AF och har ogiltig frånvaro.

Suttit i telefon i tre timmar (minst) hos AF och FK för att reda ut det. Nu har jag en dundrande huvudverk, terroriserat AF och FK kundtjänst och lathunden blir längre och längre.

Blev så himla glad för att jag fick en komplimang för mitt hår!!!
Hon sa att mitt hår var så fint och flapper-esque!!

kan leva på det ett tag.

Orkade jobba större delen av dagen idag, dock hemifrån, men ändå! Så skönt! Velade massor imorse, men bestämde mig för att försöka och blev faktiskt rätt pigg av det :) Orkade inte hålla ut riktigt hela dagen, men vad gör det.

Snart ska jag åka och handla lite inför helgen när en kompis kommer, och hämta ut min nya mobil :bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
57 518
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 143
Senast: Krålus
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
479
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
593
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama