Har verkligen älskat mitt jobb fram tills idag men nu kom nästa idiotgrej från marknadsavdelningen så idag har jag sökt nytt jobb.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så konstigt. Vad hände ?Mailade mäklaren och fick superotrevligt svar tillbaka.
Hoppas verkligen att mäklaren vi väl anlitar till pappas hus inte har ett sådant kundbemötande!
Jag förklarade att jag bor 4h bort ovh skrev att jag hade några frågor som jag önskade svar på innan jag övervägde att åka på visning. Frågade om det planerades någon visning på helgen eftersom det är svårt att få ihop det på en vardagseftermiddag.Whaaaaat, vad skrev han?
hade tagit reda på vem som säljer huset och skickat en skärmdumpJag förklarade att jag bor 4h bort ovh skrev att jag hade några frågor som jag önskade svar på innan jag övervägde att åka på visning. Frågade om det planerades någon visning på helgen eftersom det är svårt att få ihop det på en vardagseftermiddag.
Fick ett-ords-svar på frågorna (vilket knappt var svar.) och ett ”Ingen helgvisning erbjuds. Det har jag inte tid med.”
Well okey then..
Somnade nästan direkt igår när jag kom hem
Idag ska jag skriva utredningar och hoppas att jag får sitta ostört hela dagen :-) Vore skönt att bli klar, både för min skull och för familjernas skull.