Vad gör vi? Del CXCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kroppen var helt fantastisk på dagens spinning. Inte många ggr per år jag känner så, oftast är det en kamp.
Och dessutom blev jag såpass trött att jag känner mig lite lugnare.
Ska bara vänta in tvättmaskinen och gå de sista av dagens steg innan jag besöker den renbäddade sängen.
IMG_7161.webp

<snip>
Själv äter jag halvfrusna jordgubbar (den här påsen var god), dricker te och funderar om jag gillar silikonskyddet för tangentbordet. Jag trodde det skulle vara små tangentupphöjningar, men istället är det bara ett skin man lägger över. Inga problem att skriva men känns lite ovant. Iofs mycket behövligt eftersom jag ständigt spiller saker.

Jag spillde ett halvt glas vin over mitt "magic keyboard" jag torkade sa gott jag kunde, men det var ganska sa blott anda. Da jag holl pa med nagot sa fortsatte jag skriva ... och det marks inte att keyboardet har hinkat i sig vin:p

Sitter och förundras över att folk orkar skicka elaka meddelanden i inkorgen här på buke.
Nåväl. Ignore är en bra funktion.
Nu hade jag svårt att välja reaktion, jag hade velat sätta ett :heart också!
1. Jag är uppriktigt förvånad att det ens förekommer här på "snälla" Buke.
2. Jag är glad för att du är pragmatisk och mest suckar åt eländet. Jag kan inte i min vildaste fantasi tro att det är något som du ska ta åt dig av :heart

Hah! Hörde mig för med en gammal kollega om dom kommer ha en ledig tjänst ute snart! Svar: ja! :banana:
Hör då av mig till min andra kollega på samma klinik och ber henne lägga in ett gott ord. Men då visade det sig att hon slutat där - och blivit enhetschef på en annan klinik - och vill ha dit mig! :banana: OCH att hon är inblandad i en annan rekryteringsprocess för en annan tjänst och uppmanade mig att söka den tjänsten också :banana: Helt galet, allt inom loppet av typ 20 minuter 😂

Hah! Hörde mig för med en gammal kollega om dom kommer ha en ledig tjänst ute snart! Svar: ja! :banana:
Hör då av mig till min andra kollega på samma klinik och ber henne lägga in ett gott ord. Men då visade det sig att hon slutat där - och blivit enhetschef på en annan klinik - och vill ha dit mig! :banana: OCH att hon är inblandad i en annan rekryteringsprocess för en annan tjänst och uppmanade mig att söka den tjänsten också :banana: Helt galet, allt inom loppet av typ 20 minuter 😂
Härligt! Heja dig! 😀

Stallet, dusch, Ica, APT, hämta barnet hemma, Åhléns Outlet, crossfit och bakning.
Nu ska jag äta kvällsmat och sen sova. Imorgon är det dags att jobba dag så klockan är ställd på 4.42.

@hastflicka jag har pajat otroliga mängder tangentbord under årens lopp så numera köper jag bara billigt skräp. Att köpa ett silikonskydd har jag naturligtvis inte gjort förrän nu. Vin är nog det enda jag inte spillt. Ketchup, läsk, exploderande tomater, te, grytor, ja det mesta i matväg har vid något tillfälle hamnat i mitt tangentbord. Kanske jag ska investera i ett riktigt bra ergonomiskt nu.

Ett tag köpte jag flera tangentbord på samma gång för att bara kunna byta ut det när det gamla slutade att fungera.

Sitter en hund på min fot och katten har fått fnatt och kör tjurrusningar genom hela huset. Jag borde få ändan ur soffan och göra kväll så jag kan gå och lägga mig :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
57 511
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 143
Senast: Krålus
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
479
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
593
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Hiss och diss del 5
  • Träning och hälsa del 12

Hund, Katt, Andra Djur