Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh scones!Äckligt proppmätt pga de sconesen som hamnade i min mage.
Det kan INTE jag...Skydde henne som pesten som barn, klarade verkligen inte av hennes röst.
Nu kan jag hantera den.
<snip>
Själv äter jag halvfrusna jordgubbar (den här påsen var god), dricker te och funderar om jag gillar silikonskyddet för tangentbordet. Jag trodde det skulle vara små tangentupphöjningar, men istället är det bara ett skin man lägger över. Inga problem att skriva men känns lite ovant. Iofs mycket behövligt eftersom jag ständigt spiller saker.
Nu hade jag svårt att välja reaktion, jag hade velat sätta ett också!Sitter och förundras över att folk orkar skicka elaka meddelanden i inkorgen här på buke.
Nåväl. Ignore är en bra funktion.
Jag spillde ett halvt glas vin over mitt "magic keyboard" jag torkade sa gott jag kunde, men det var ganska sa blott anda. Da jag holl pa med nagot sa fortsatte jag skriva ... och det marks inte att keyboardet har hinkat i sig vin
Elaka jag hade delat med mig av vad som skrivs och hängt ut avsändaren.Sitter och förundras över att folk orkar skicka elaka meddelanden i inkorgen här på buke.
Sen får vi se vad dina små myror skriver här på BukeDet kan dock forklara varfor mycket, mycket sma myror hela tiden forsoker bosatta sig i det.
Som om det är några små myror som författar inläggen.Sen får vi se vad dina små myror skriver här på Buke
Vad har du sagt? Varför får aldrig jag några? skärpning bukefolket.Sitter och förundras över att folk orkar skicka elaka meddelanden i inkorgen här på buke.
Härligt! Heja dig!Hah! Hörde mig för med en gammal kollega om dom kommer ha en ledig tjänst ute snart! Svar: ja!
Hör då av mig till min andra kollega på samma klinik och ber henne lägga in ett gott ord. Men då visade det sig att hon slutat där - och blivit enhetschef på en annan klinik - och vill ha dit mig! OCH att hon är inblandad i en annan rekryteringsprocess för en annan tjänst och uppmanade mig att söka den tjänsten också Helt galet, allt inom loppet av typ 20 minuter
Haha du är för mesig @dobbisVad har du sagt? Varför får aldrig jag några?
Vänta bara zå tappar du kanzke s och även y o g ibland, mitt tangentbord blev inte ens fulltJag spillde ett halvt glas vin over mitt "magic keyboard" jag torkade sa gott jag kunde, men det var ganska sa blott anda. Da jag holl pa med nagot sa fortsatte jag skriva ... och det marks inte att keyboardet har hinkat i sig vin