Vad gör vi? Del CXCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har tröttnat på att vara vaken så jag ska borsta tänder och kravla till kojs tänkte jag. En dag i morgon också, förhoppningsvis utan snö!

I stallet fick det bli en knapp halvtimmes promenix till ihop med båda hästarna på grusvägen som gick att gå på utan styltor, skönt! Hagkompisen blev skraj för nått när jag tog ut dem genom grinden så han slog en tvärnit när han märkte att han höll på att dundra rakt in i mig 😅 tacksamt att han hann stanna ☺️.
Nehej nu är klockan mycket och sovtajm 😴

Var duktig idag och tvättade sängkläderna. Tyvärr så var jag inte lika duktig på att komma ihåg att bädda i nytt. Men nu är det gjort så äntligen dags att sova. :sleep:

Iväg till jobbet snart. Jobbar idag på skolan
Ska till vuxenhab kl 14 så jag lär få äta lunch på Tinget innan jag åker dit
Sedan hem och städa hos djuren

Titta det snöar, igen

Bifogade filer

• 20240405_055453.webp
    20240405_055453.webp
    230 KB · Visningar: 15
Sitter och väntar på Serafen på tid hos sköterska. 🥱

Åkte in tidigt ifall det skulle vara trafikproblem men behagligt lite trafik. Satt i bilen på parkeringen och fyllde i lite papper och nu utanför en låst reception. Trött, frusen och hungrig. Ångrar jag inte köpte en kaffe på väg in. 🙄

Ligger i sängen och scrollar, ska ta mig upp nu och fixa frukost.
Var anmäld till en ridlektion nu på morgonen, men var ”vuxen” och avanmälde mig. Lite att fixa hemma och ska bila till fjällen i em. Dessutom kan jag lägga pengarna på en hopplektion senare.

MEN som det ridbesatta barn jag nu tydligen blivit så kan jag inte riktigt släppa hur mycket jag hade velat RIDA, WÄÄÄH. :angel: :rofl:

Kommer ju missa en hel vecka i stallet nu, tänk om det glömt mig när jag kommer tillbaka 😂

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
57 511
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 143
Senast: Krålus
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
479
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
593
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama