Vad gör vi? Del CXCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sov bättre i natt. Men fortfarande ångestig.
Druckit kaffe och ska traska till päronens hus och kolla posten innan det är dags för en ny dag med lovskola.
-2.6 grader.🥶

Pustar ut. Ingen löste av (gärs på distansvia dator)

Först skrev och sen ringde jag kollegan aom skulle byta av när varken hen eller den som hade extrapasset loggat in när jag slutade. En kvart efter deras starttid.

Då var första kollegan ledig och den andra hade glömt att han hade driften istället men loggade kvickt in när jag fick tag på honom.

Men varför känner jag mig dum?
Jag kunde absolut inte veta om det.
Hoppas att jag inte väckte den lediga.

Inte toppen när man hinner bli rädd att det kommer behöva jagas lösning innan man får gå och sova. Svårare att somna efteråt.

Helt vidrigt väder, storm, isgata och kallt. 20% av alla parkeringar är sönderplogade (man plogar upp vallarna på bilarna här) och hundarna är mer vilda än tama för att dom tycker att det är jättekul med snöstorm och dåligt väder. 😅 Får man gå och lägga sig igen?

Stort grattis på födelsedagen @parellikusken :heart Hoppas det blir en bra dag trots allt :)

pottery_cake.webp

Idag blev det buss till jobbet, väldigt isigt på morgonen. Men ska bli plusgrader och sol under dagen så hoppas på bättre väglag i em när jag ska till stallet (tänker att det hunnit tina, och saltet hunnit göra sitt). Imorgon kommer det en ny omgång snö :meh:

Hade svårt att somna i natt och skulle lämna katten hos veterinären (inget allvarligt) kl 7:30 så nu är jag tidigt på jobbet. Rätt groggy 🥴
Ska dock sluta tidigt idag för att hämta katten i eftermiddag. Och upptäckte att den ackumulerade tiden räcker gott och väl, det blir t.o.m över! :banana:

Varit hemma förkyld från jobbet igår och idag.. Mycket tv har det blivit, men fick friserat hundarna igår och hoppas på att orka sy lite i eftermiddag :)

Väntar på att klockan ska bli tre, då ska vi till barnmorskan. Sen ska vi gå tipspromenad.
Snön håller på att töa bort, bara nån liten centimeter kvar. Skönt! Det ska visst komma mer imorgon..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
57 511
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 143
Senast: Krålus
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
479
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
593
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Ta bort tandsten med ultraljud
  • Kattbilder #10