Du hittar alltid så perfekta personliga tårtor till bukefalisterna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du hittar alltid så perfekta personliga tårtor till bukefalisterna.
Verkligen!Du hittar alltid så perfekta personliga tårtor till bukefalisterna.
Undrar om det är i min kommun. Nu är jag nyfikenJag har kärar ner mig i ett hus. Prismässigt realistiskt. Storleksmässigt perfekt. Lagom mycket renovering att göra, lite lite tomt men ändå görbart.
Nackdel? Det ligger i Småland. Jag bor liksom i Mälardalen. 3,5h resväg för att åka och titta.
Avskrev direkt. Meeeen var ändå tvungen att reka jobb. Sa på skoj till en kompis att ”Om de söker en textilslöjdslärare i närheten så är det ett tecken.”
Givetvis söker de en textilslöjdslärare till den lokala skolan.
Grattis på din dag!Fastnade i en bok om OS guldet i Tokyo
Ska käka tårta snart, fyller år idag
Det gjorde jag men vad hjälper det när jag inte lyckas dra igång den Finns få saker som kan få mig att känna mig så inkompetent som att försöka dra igång en motor med startsnöre...
Vidrigt väder ute. Mindre angenäm promenad hem idag från kontoret men är iallafall nöjd över att slippa SL. Har 5-6 min promenad till jobbet numera!
Tyvärr har jag inget skrivbord ännu så en aning svårjobbat
Ska dricka en kopp te nu. Stämningen här hemma är en aning oklar såhär på kvällskvisten
Visa bifogad fil 142496
Förstår att det suger men sjukhuset kanske ändå är bästa stället att vara på just nu? Stort grattis på födelsedagen! Hoppas dagen kommer innehålla många glädjeämnen ocksåBlev inlagd på sjukhuset igen. Härlig start på min födelsedag. Så less på mig själv.
Sådana ömhetsbetygelser brukar jag också få av min katt...Vidrigt väder ute. Mindre angenäm promenad hem idag från kontoret men är iallafall nöjd över att slippa SL. Har 5-6 min promenad till jobbet numera!
Tyvärr har jag inget skrivbord ännu så en aning svårjobbat
Ska dricka en kopp te nu. Stämningen här hemma är en aning oklar såhär på kvällskvisten
Visa bifogad fil 142496
Du var väl i Skåne för E22-kaoset också? Åter igen verkar det vara lastbilar som är en stor del av problemet, så vitt jag har lyckats läsa mig till?Fullztändig kaoz här o runt om kring mig
Polisen uppger att det fortfarande är stora trafikproblem i Skaraborg och Sjuhärad. En krisstab har satts upp i Göteborg och bandvagnar med filtar och dryck har skickats ut från Skövde.
De mest drabbade vägarna är riksväg 26, riksväg 47 och länsväg 200 i Tidan. Bara på riksväg 26 är 200 personbilar och 100 lastbilar fast i kön, skriver polisen på sin hemsida.
På riksväg 47, i höjd med Ullene, uppges kön vara sju kilometer lång.
Trafiken flyter på E 20 igen, men polisen uppmanar alla att stanna hemma under natten och inte ge sig ut i trafiken.