Vad gör vi? Del CXCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh vad rart av dig att fråga! :love::love::love:
Ja allt rullar på, började på ett nytt jobb i september och jag blir så himla trött av det, all ledig tid går åt att typ sova och endast göra det jag har roligast av (läsa). Känns lite surt ibland att inte orka med något annat, inte ens buke. Men idag kände jag mig pepp nog för att titta in :love:
Kanske det börjar bli lite bättre nu 😃

(Verkligen gulligt av dig att fråga, kul att veta att folk kommer ihåg en liksom 🥰)

Kul med nytt jobb! Men låter jobbigt att inte ha så mycket energi över 🤗. Jodå slog mig för lite sen att du inte synts till så började fundera om allt var väl 😄🥰

Åh vad rart av dig att fråga! :love::love::love:
Ja allt rullar på, började på ett nytt jobb i september och jag blir så himla trött av det, all ledig tid går åt att typ sova och endast göra det jag har roligast av (läsa). Känns lite surt ibland att inte orka med något annat, inte ens buke. Men idag kände jag mig pepp nog för att titta in :love:
Kanske det börjar bli lite bättre nu 😃

(Verkligen gulligt av dig att fråga, kul att veta att folk kommer ihåg en liksom 🥰)
Jag har också saknat dig!! <3 Funderat på var du tagit vägen, du var ju alltid i de här trådarna! <3 Kul med nytt jobb, grattis, men trist att inte orka så mycket man vill! Hoppas det börjar ljusna nu ikapp med våren :D

Jag har också saknat dig!! :heart Funderat på var du tagit vägen, du var ju alltid i de här trådarna! :heart Kul med nytt jobb, grattis, men trist att inte orka så mycket man vill! Hoppas det börjar ljusna nu ikapp med våren :D
Kanske börjar kännas bättre nu när jag börjat få lön (var praktik innan), märker av det och kanske på så vis få mera energi :rofl:

Men tack!! 😍🥰 Så rara ni är, buke är min hela vänskapskrets så det värmer verkligen 🥹

Fick ruskat av nätet på altanen när jag kom hem från stallet. De hängde tungt med all snö vi fått i dag och jag har ingen lust att det går sönder. Passade även på och skaka av häcken och lite andra buskar på tomten.
Har också gjort frukost till I morgon som ska spenderas på jobbkontoret.

Jag har kärar ner mig i ett hus. Prismässigt realistiskt. Storleksmässigt perfekt. Lagom mycket renovering att göra, lite lite tomt men ändå görbart.
Nackdel? Det ligger i Småland. :cautious: Jag bor liksom i Mälardalen. 3,5h resväg för att åka och titta.
Avskrev direkt. Meeeen var ändå tvungen att reka jobb. Sa på skoj till en kompis att ”Om de söker en textilslöjdslärare i närheten så är det ett tecken.”
Givetvis söker de en textilslöjdslärare till den lokala skolan. 😅🙈

Suck, upptäckte när jag skulle hänga in underlakanet i torkskåpet att det är ett stort hål. Får spara lakanet till trasor när jag tvättar fönster.

Jag har kärar ner mig i ett hus. Prismässigt realistiskt. Storleksmässigt perfekt. Lagom mycket renovering att göra, lite lite tomt men ändå görbart.
Nackdel? Det ligger i Småland. :cautious: Jag bor liksom i Mälardalen. 3,5h resväg för att åka och titta.
Avskrev direkt. Meeeen var ändå tvungen att reka jobb. Sa på skoj till en kompis att ”Om de söker en textilslöjdslärare i närheten så är det ett tecken.”
Givetvis söker de en textilslöjdslärare till den lokala skolan. 😅🙈
Inget fel på Småland alls... :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
57 504
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 143
Senast: Krålus
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
479
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
593
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama