Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh vad rart av dig att fråga!
Ja allt rullar på, började på ett nytt jobb i september och jag blir så himla trött av det, all ledig tid går åt att typ sova och endast göra det jag har roligast av (läsa). Känns lite surt ibland att inte orka med något annat, inte ens buke. Men idag kände jag mig pepp nog för att titta in
Kanske det börjar bli lite bättre nu
(Verkligen gulligt av dig att fråga, kul att veta att folk kommer ihåg en liksom )
Hej mitt vinterland…nu är jag här.
Jag har också saknat dig!! Funderat på var du tagit vägen, du var ju alltid i de här trådarna! Kul med nytt jobb, grattis, men trist att inte orka så mycket man vill! Hoppas det börjar ljusna nu ikapp med vårenÅh vad rart av dig att fråga!
Ja allt rullar på, började på ett nytt jobb i september och jag blir så himla trött av det, all ledig tid går åt att typ sova och endast göra det jag har roligast av (läsa). Känns lite surt ibland att inte orka med något annat, inte ens buke. Men idag kände jag mig pepp nog för att titta in
Kanske det börjar bli lite bättre nu
(Verkligen gulligt av dig att fråga, kul att veta att folk kommer ihåg en liksom )
Kanske börjar kännas bättre nu när jag börjat få lön (var praktik innan), märker av det och kanske på så vis få mera energiJag har också saknat dig!! Funderat på var du tagit vägen, du var ju alltid i de här trådarna! Kul med nytt jobb, grattis, men trist att inte orka så mycket man vill! Hoppas det börjar ljusna nu ikapp med våren
Grattis!Fastnade i en bok om OS guldet i Tokyo
Ska käka tårta snart, fyller år idag
Min tomt har samfälld skog på två sidor och en åker på den tredje.Det är en stooooor gran på baksidan. Den svajar
Jag mötte en gran på vägen när jag åkte hem från jobbetDet är en stooooor gran på baksidan. Den svajar
Stort grattis på födelsedagen!Fastnade i en bok om OS guldet i Tokyo
Ska käka tårta snart, fyller år idag
Inget fel på Småland alls...Jag har kärar ner mig i ett hus. Prismässigt realistiskt. Storleksmässigt perfekt. Lagom mycket renovering att göra, lite lite tomt men ändå görbart.
Nackdel? Det ligger i Småland. Jag bor liksom i Mälardalen. 3,5h resväg för att åka och titta.
Avskrev direkt. Meeeen var ändå tvungen att reka jobb. Sa på skoj till en kompis att ”Om de söker en textilslöjdslärare i närheten så är det ett tecken.”
Givetvis söker de en textilslöjdslärare till den lokala skolan.
Nej såklart inte. Men det är långt från min nuvarande bostadsort och det är ju inte helt lätt för sonen att byta skola osv..Inget fel på Småland alls...