Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var glada för att ni skippade den resan, vädret här är inget att leka med, vräker ner på tvären och dreven är ca 30-40 cm höga o fläckvis flera m breda.Det fullkomligt vräker ner.
Vi skulle ju egenligen ta oss till Örebro, men då måste vi köra rakt igenom hela SMHIs snövarning. Vi får ta det en annan gång.
Håller med, i min familj gör/gjorde vi inte heller det förrän värsta aprilvädret lagt sig. Varför stressa med det och stå där sedan med sommardäck när det är fullt med snö?Inte ens jag i skåne byter till sommardäck innan mitten av april.
Nä, hörde på radion hur de varnade för alla möjliga vägar norröver.Var glada för att ni skippade den resan, vädret här är inget att leka med, vräker ner på tvären och dreven är ca 30-40 cm höga o fläckvis flera m breda.
skippade att köra till verkstaden idag
Det gjorde jag men vad hjälper det när jag inte lyckas dra igång den Finns få saker som kan få mig att känna mig så inkompetent som att försöka dra igång en motor med startsnöre...Det snöar Men positivt är att jag kanske får tillfälle att testa min nya snöslunga. Jag köpte den precis när den stadigvarande vintern töade bort Hoppas jag kommer ihåg hur den funkar bara