Nar ar fakturan daterad?
6 mars, men jag fick inte meddelande från Kivra förrän idag. Börjar tvivla på Kivra om jag måste gå in varje vecka och kolla det manuellt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nar ar fakturan daterad?
Så konstigt. Jag får ALLTID ett pling så fort något nytt kommer in, och sedan kommer det påminnelser också om jag inte läser min post. Det är inte något tokigt med din telefon?6 mars, men jag fick inte meddelande från Kivra förrän idag. Börjar tvivla på Kivra om jag måste gå in varje vecka och kolla det manuellt.
Det får jag med och de brukar tjata på rejält om man inte öppnar. Orange kuveret och annat som inte är dödsviktigt brukar jag inte ha bråttom med.Så konstigt. Jag får ALLTID ett pling så fort något nytt kommer in, och sedan kommer det påminnelser också om jag inte läser min post. Det är inte något tokigt med din telefon?
Jo men jag har inget tyg. Bara blommigt.Men du är ju jätteduktig på att sy?
Så konstigt. Jag får ALLTID ett pling så fort något nytt kommer in, och sedan kommer det påminnelser också om jag inte läser min post. Det är inte något tokigt med din telefon?
Vi har ett torp med 2 meter takhöjd. Jag är bara ca 1,60 men kan ändå nudda taket utan att stå på tå... Det är faktiskt rätt praktiskt när man behöver städa bort spindelväv!Börjar förstå varför folk köper nyproducerade lägenheter med släta skåpluckor och 2,3 m takhöjd
Visa bifogad fil 141838
Operation klättra på 3 meter stegar -vårstädning inledd
Men vad kan gå fel egentligen? Mer än att det kanske eventuellt inte blir perfekt? Ätligt blir det ju förmodligen !Jag är så sugen på risotto!
Men har aldrig gjort det ensam någon gång så vet inte om jag vågar ge mig på det själv..
Sant!Men vad kan gå fel egentligen? Mer än att det kanske eventuellt inte blir perfekt? Ätligt blir det ju förmodligen !
Det är inte supersvårt! Det handlar mer om ständig närvaro och späda, späda, späda!Jag är så sugen på risotto!
Men har aldrig gjort det ensam någon gång så vet inte om jag vågar ge mig på det själv..
Får nog ta tag i att göra det imorgon, insåg att jag ju inte har vin hemma. Men imorgon ska jag köpa lite vin och utmana mig själv lite med risotton.Det är inte supersvårt! Det handlar mer om ständig närvaro och späda, späda, späda!
Vart är ni på väg?
Vi har åkt till Kraków