Vad gör vi? Del CXCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Raderat några spammail, var "Försäkringskassan" som hade haft problem med att hantera en återbetalning på faktura för en ersättning jag aldrig har haft. Men blir ju såklart lite nyfiken på om jag kan ha missat en ersättning från dem kommer jag få en större summa retroaktivt för något jag aldrig sökt 💰💰💲💵:idea:


Men tryckte jag bara på en länk och angav mitt kortnummer så kan de omedelbart hantera min betalning :rofl::rofl::rofl: Mailet kom från bankid@forsakringskassan.eu
 
Så konstigt. Jag får ALLTID ett pling så fort något nytt kommer in, och sedan kommer det påminnelser också om jag inte läser min post. Det är inte något tokigt med din telefon?
Det får jag med och de brukar tjata på rejält om man inte öppnar. Orange kuveret och annat som inte är dödsviktigt brukar jag inte ha bråttom med.
 
Nyss hemkommen från trädgårdsmässan. Helt slut och galen huvudvärk. Känner mig lite besviken på nåt sätt.
Nåja… bara ladda om inför jobb imorgon.. tre arbetsdagar till påsklov! ☺️
 
Börjar förstå varför folk köper nyproducerade lägenheter med släta skåpluckor och 2,3 m takhöjd 😩

IMG_9028.jpeg


Operation klättra på 3 meter stegar -vårstädning inledd 🤯🤯
 
Så konstigt. Jag får ALLTID ett pling så fort något nytt kommer in, och sedan kommer det påminnelser också om jag inte läser min post. Det är inte något tokigt med din telefon?

Jag får meddelande från Kivra i både plattan och telefonen, så chanserna att båda är fel på känns ändå tämligen liten. Det brukar plinga till, det är därför det är så konstigt. Får hänga på luren klockan åtta imorgon.
 
Börjar förstå varför folk köper nyproducerade lägenheter med släta skåpluckor och 2,3 m takhöjd 😩

Visa bifogad fil 141838

Operation klättra på 3 meter stegar -vårstädning inledd 🤯🤯
Vi har ett torp med 2 meter takhöjd. Jag är bara ca 1,60 men kan ändå nudda taket utan att stå på tå... :D Det är faktiskt rätt praktiskt när man behöver städa bort spindelväv!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 172
Senast: Glimra
·
Svar
2 004
· Visningar
72 318
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
66 128
Senast: Bonita4
·
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
25
· Visningar
1 474
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp