Vad gör vi? Del CXCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick datum för makens mormors begravning nu. Ca två veckor innan beräknad förlossning. Det kommer bli jobbigt. Och vad sjutton ska jag ha på mig? Ingenting passar ju längre.. Har bara färgglada klänningar som passar typ. Har ett par vanliga jeans som passar, det borde väl funka. Men överdelar är det värre med. Har bara blommigt och färgglatt. Hittade en vit tröja som går halvvägs ner över magen, snyggt värre.
Är ärligt talat inte jättesugen på att köpa något heller.. Men jag får väl göra det. Men vad?
Ngn oversizeöverdel? Då kan du ha den sen också.
 
Varit på promenad då jag hade rejält ont i ryggen och benet idag när jag vaknade idag. Känns lite bättre men inte bra. Handlat färsk mynta och tandoorikrydda då det inte fanns i närmaste affären som är lite mindre där jag handlade middagsmat imorse. Blir indisk mat idag.

Tog lite kort på promenaden bjuder på ett.

IMG_20240324_103553471.jpg
 
Plockat ihop fröer till fröbytardag imorgon. Det blev en tre liters fryspåse full. Och då valde jag att spara en hel del som jag förmodligen inte kommer så ändå. Men det blev lite mindre i varje fall.
Får väl se om jag tar med en massa hem imorgon :angel:
 
Fick datum för makens mormors begravning nu. Ca två veckor innan beräknad förlossning. Det kommer bli jobbigt. Och vad sjutton ska jag ha på mig? Ingenting passar ju längre.. Har bara färgglada klänningar som passar typ. Har ett par vanliga jeans som passar, det borde väl funka. Men överdelar är det värre med. Har bara blommigt och färgglatt. Hittade en vit tröja som går halvvägs ner över magen, snyggt värre.
Är ärligt talat inte jättesugen på att köpa något heller.. Men jag får väl göra det. Men vad?
Gå till en loppis o kolla? Här finns bra loppisar med fina kläder för struntsummor.
 
Inte gjort nåt vettigt alls hittills idag. Mest legat i sängen och varit seg.. Hade tänkt sy, men energin är som bortblåst.

Men ska åka och hämta en barnstol i kväll. Då kommer jag ut lite i varje fall.
Inte för att vara sån ;) - men passa på att vila så mycket du kan NU, om ett tag önskar du att du fick vila... :angel:
(sorry, kunde inte låta bli att svara med en kliché :heart )
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 172
Senast: Glimra
·
Svar
2 004
· Visningar
72 318
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
66 128
Senast: Bonita4
·
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
25
· Visningar
1 474
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp