Jag har mest manliga vänner som bor cirka 40 mil från mig. Ingen av dem är gravid.Låna av en kompis?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har mest manliga vänner som bor cirka 40 mil från mig. Ingen av dem är gravid.Låna av en kompis?
Ok.Jag har mest manliga vänner som bor cirka 40 mil från mig. Ingen av dem är gravid.
Hyra?Jag har mest manliga vänner som bor cirka 40 mil från mig. Ingen av dem är gravid.
Finns ingen här som hyr ut kläder mer än typ balklänningar.Hyra?
Ngn oversizeöverdel? Då kan du ha den sen också.Fick datum för makens mormors begravning nu. Ca två veckor innan beräknad förlossning. Det kommer bli jobbigt. Och vad sjutton ska jag ha på mig? Ingenting passar ju längre.. Har bara färgglada klänningar som passar typ. Har ett par vanliga jeans som passar, det borde väl funka. Men överdelar är det värre med. Har bara blommigt och färgglatt. Hittade en vit tröja som går halvvägs ner över magen, snyggt värre.
Är ärligt talat inte jättesugen på att köpa något heller.. Men jag får väl göra det. Men vad?
Din man har inget som passar storleksmässigt?Jag har mest manliga vänner som bor cirka 40 mil från mig. Ingen av dem är gravid.
Använder inte oversizekläder. Det ser ut som tält på mig.Ngn oversizeöverdel? Då kan du ha den sen också.
Nej.Din man har inget som passar storleksmässigt?
Gå till en loppis o kolla? Här finns bra loppisar med fina kläder för struntsummor.Fick datum för makens mormors begravning nu. Ca två veckor innan beräknad förlossning. Det kommer bli jobbigt. Och vad sjutton ska jag ha på mig? Ingenting passar ju längre.. Har bara färgglada klänningar som passar typ. Har ett par vanliga jeans som passar, det borde väl funka. Men överdelar är det värre med. Har bara blommigt och färgglatt. Hittade en vit tröja som går halvvägs ner över magen, snyggt värre.
Är ärligt talat inte jättesugen på att köpa något heller.. Men jag får väl göra det. Men vad?
Har kollat i secondhandbutikerna runt om men utbudet av just gravidkläder är skralt.Gå till en loppis o kolla? Här finns bra loppisar med fina kläder för struntsummor.
Inte för att vara sån - men passa på att vila så mycket du kan NU, om ett tag önskar du att du fick vila...Inte gjort nåt vettigt alls hittills idag. Mest legat i sängen och varit seg.. Hade tänkt sy, men energin är som bortblåst.
Men ska åka och hämta en barnstol i kväll. Då kommer jag ut lite i varje fall.