Grejar med lera, men tar en handkrämspaus nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hehe ja jag veeetInte för att vara sån - men passa på att vila så mycket du kan NU, om ett tag önskar du att du fick vila...
(sorry, kunde inte låta bli att svara med en kliché )
Vart är ni på väg?På plats på planet. Förhoppningsvis lugnt och skönt. Dottern sitter 16 rader bakom mig så vi har båda två fönsterplats (Eftersom jag vägrar betala extra för att välja sittplats.)
Tradera kanske går att hitta något på? Eller BlocketGå till en loppis o kolla? Här finns bra loppisar med fina kläder för struntsummor.
Jag börjar faktiskt bli smått fascinerad över att du ALDRIG tröttnar...Käkar lunch!
Huuu. De vi va på kalas hos igår är magsjuka idag, nu mär jag fick veta det mår jag plötsligt illa
Min ligger i mitt knä. Och fiser. Illa,Spöregnet har övergått till snö. Det vräker ner. Vad hände? För någon timme sedan var det 7 grader och sol?
Det som är skönt med det, är att Lova slutat tjata om att vi ska vara ute och leka heeela tiden. Nu sover hon i sängen, jag ligger här och vilar och lyssnar på när hon pratar i sömnen.
Du får tända lite ljus.Min ligger i mitt knä. Och fiser. Illa,
Försöker vifta bort det, för det är mysigt med en långhårig värmekudde i mitt knä.
Jag har mest manliga vänner som bor cirka 40 mil från mig. Ingen av dem är gravid.
Mysigt.Min ligger i mitt knä. Och fiser. Illa,
Försöker vifta bort det, för det är mysigt med en långhårig värmekudde i mitt knä.
Då måster jag ju resa migDu får tända lite ljus.
Jag blir riktigt förbannad, särskilt som förfallodatum är den 28 mars!!! Tyvärr har deras kundtjänst bara öppet 08-18