Vad gör vi? Del CXCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Spöregnet har övergått till snö. Det vräker ner. Vad hände? För någon timme sedan var det 7 grader och sol? 😭
Det som är skönt med det, är att Lova slutat tjata om att vi ska vara ute och leka heeela tiden. Nu sover hon i sängen, jag ligger här och vilar och lyssnar på när hon pratar i sömnen. 🥰
Min ligger i mitt knä. Och fiser. Illa,
Försöker vifta bort det, för det är mysigt med en långhårig värmekudde i mitt knä.
 
Men vad sjutton. Har fått en faktura på 1000 kronor från Telenor. Jag har aldrig haft telenor, däremot använde min dåvarande HV det för kabel tv. Fick en tidigare faktura för att jag inte återlämnat en digitalbox. Ringde och frågade och de skulle ta bort fakturan. Nu har jag återigen fått en faktura! Måste ringa imorgon och fråga vad som händer :rage:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 172
Senast: Glimra
·
Svar
2 004
· Visningar
72 318
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
66 128
Senast: Bonita4
·
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
25
· Visningar
1 474
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Hur är processen
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp