Vad gör vi? Del CXCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Laddar för att gå ut och skruva i bilen, och förbannar mig själv för att jag inte gjorde det när det var några grader varmare förra veckan. :down: Förvisso bara lampor att fixa, men det kräver en del pill och är så trångt att man inte kan ha ens den tunnaste handske på sig. Misstänker starkt att den är monterad av barnarbetare! :cautious:

Det kan bli min nya karriär :D

Mvh,
barnstorlek på händer. (Största fördelen är dock att barnstorlek på vantar brukar innebära roligare färger och mönster.)
 
Nya naglar på plats. Oerhört skönt efter drygt sex veckor med nyårsnaglar. (Nagelbyggaren har haft semester och sen varit sjuk.)
Nu ska jag äta en sen lunch och sen hämta dottern. Gör det på vägen till stallet så får vi se om hon hinner rida innan vi ska till crossfit:en.
 
Ja jag bor rätt nära och såg tjock svart rök utanför fönstret innan jag läste VMA som jag fått på sms. Trodde det var något hus nära oss. Jag har varit med om en brand när jag var yngre så blev rätt skärrad. Verkar ju som hela vattenparken brinner upp nu som de har byggt i 5 år, lagt en miljard på och skulle invigas i sommar brinner ner. Tragiskt verkligen.

Vi har turen att ha vår tilluft på västsidan, i värsta vindkorridoren (och hepa-filter på tilluften) så inne är det rätt okej igen. Men fy sjutton vad obehagligt det luktar ute. :(

(Och jag är glad att jag inte har vit bil, det blir lite melodramatiskt när fallande snö blandar sig med sot och aska.)
 
Vi har turen att ha vår tilluft på västsidan, i värsta vindkorridoren (och hepa-filter på tilluften) så inne är det rätt okej igen. Men fy sjutton vad obehagligt det luktar ute. :(

(Och jag är glad att jag inte har vit bil, det blir lite melodramatiskt när fallande snö blandar sig med sot och aska.)
Jag bor (åtminstone sett till dagens vindrikting) på rätt sida stan men min 6-åriga dotter var på Universeum med fritids och det kändes ganska olustigt i förmiddags. Nu är dom dock återbördade till fritids igen och det ska ha gått tämligen odramatiskt till.
 
Ska just gå och tvätta. Gick med högklackade svarta stövlar idag. Snyggt men inte direkt det mest bekväma mtp ojämnt och isigt underlag.
 
Känner mig relativt utvilad sjukdom till trots. Har tittat serie och ätit pizza fram tills nu. Nu är maken och hämtar på förskolan och jag känner mig pirrigt förväntansfull över kvällen. Leka med barnen, massa pussar och kramar, laga mat, bada skumbad, läsa böcker. Är det såhär det känns att inte vara överstimulerad? 😅 Jag måste nästan överväga en karriär som hemmafru tror jag. Jag kan till och med överväga att köra en tvätt eller så.

(OBS NEJ det var på SKÄMT. Men ärligt det hade varit lite nice vissa dagar.)
Hade 100% varit hemmafru (dock utan barn) om jag fått lön+pension för det. :laugh:
 
Plogat vår lilla väg med 4hjulingen. Inte kommit jättemycket snö ännu så tog inte grannens gårdsplan. Får se om det blir en runda I morgon igen och om jag ska köra deras plan då 🤔 Nu ligger jag I soffan igen och samlar kraft till att laga middag.
 
Ute för att köpa konstmaterial. Borde ha satt löjrom på tining INNAN jag begav mig ut. FAIL. Jävla amatör
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 581
Senast: Scata
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 985
Senast: hundtant
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
535
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
25
· Visningar
1 474
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Unga brottslingar
  • Tjockistråden 4
  • Roliga saker som barn säger

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur är processen
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp