Vad gör vi? Del CXCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Såg att en grannes lägenhet är ute till försäljning nu. Lite trist, för jag gillar de grannarna. Intressant dock att se bilderna hos mäklaren på hur de inrett osv. Planlösning osv är identisk med vår lägenhet, och ändå ser lägenheterna så olika ut just pga olika möblering. Och vips känner jag mig ännu mer nöjd med hur vi har det här. Just möbleringen och att utnyttja planlösningen bra har vi verkligen lyckats med. Åtminstone så att det passar våra behov utmärkt.
 
Sitter och kikar på del 2 i aktuell skoluppgift. Uppgiften var sjukt luddig och konstig (igen) och jag vettefasen om den blir godkänd. Nu i del 2 så är det respons på varandras uppgift och jag känner mest, stackars den som fick min 😅
 
Funderar på om jag ska sticka och köpa lite konstmaterial på lunchen. Men sitter djupt nedsjunken i schäslongen och tvekar på om jag verkligen orkar klä på mig, borsta håret och gå ut i det gråtrista vädret.
Jag måste sitta hemma större delen av veckan då jag ska kissa i en dunk 😅 Känns lite ofräscht och osmidigt att ta med denna till kontoret 😅
 
Hemma en sväng. Var på möte på hab i morse och diskuterade lite, sen in via affären och via loppis (hittade en mattermos, Woop!) innan jag rullade hem för att lämna av matvarorna.
Börjar ju kl 14 på måndagar så blir en stund hemma. Ska dock möta en kollega i stan och luncha innan möte i eftermiddag. :d
 
Funderar på om jag ska sticka och köpa lite konstmaterial på lunchen. Men sitter djupt nedsjunken i schäslongen och tvekar på om jag verkligen orkar klä på mig, borsta håret och gå ut i det gråtrista vädret.
Jag måste sitta hemma större delen av veckan då jag ska kissa i en dunk 😅 Känns lite ofräscht och osmidigt att ta med denna till kontoret 😅

Testade nu och dunken går precis ner i min rätt stora väska från acne studios. Dock känns det ju inte direkt fashion att dra runt kiss-dunken oavsett hur den liksom ”förpackas” 😅
 
Ser Without a trace. Missade första 20 minutrarna och sen har jag inte tittat så noga så har nog missat det mesta.
Fryser lite.
 
Nu har jag gjort ett förslag på urindunk till Region Stockholm!
Mitt förslag är alltså nr 2!

IMG_7722.jpeg


Frågan är dock om jag kommer att vi visiterad om jag går ut med min urindunk på offentlig plats?
 
Skulle ha åkt till kontoret för att fixa min strulande dator, men nu är det VMA pga storbrand så I guess not. Inte direkt synd om mig, men jäkligt jobbigt för de som bor bara lite närmare och har flagor trillande ner. Här är det kvällsmörker i vindriktningen.


Ja jag bor rätt nära och såg tjock svart rök utanför fönstret innan jag läste VMA som jag fått på sms. Trodde det var något hus nära oss. Jag har varit med om en brand när jag var yngre så blev rätt skärrad. Verkar ju som hela vattenparken brinner upp nu som de har byggt i 5 år, lagt en miljard på och skulle invigas i sommar brinner ner. Tragiskt verkligen.
 
Känner mig relativt utvilad sjukdom till trots. Har tittat serie och ätit pizza fram tills nu. Nu är maken och hämtar på förskolan och jag känner mig pirrigt förväntansfull över kvällen. Leka med barnen, massa pussar och kramar, laga mat, bada skumbad, läsa böcker. Är det såhär det känns att inte vara överstimulerad? 😅 Jag måste nästan överväga en karriär som hemmafru tror jag. Jag kan till och med överväga att köra en tvätt eller så.

(OBS NEJ det var på SKÄMT. Men ärligt det hade varit lite nice vissa dagar.)
 
Måste ta en paus med kissdunkandet imorgon. Annars måste jag ta med mig dunken på dels vernissage på konsthall, samt därefter trerätters på en bättre restaurang.

Denna prövande dag krävde ett stärkande mellanmål. Det lär nog bli fler…

IMG_7704.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 585
Senast: Scata
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 985
Senast: hundtant
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
535
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
25
· Visningar
1 474
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp